Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki CRM:

Jak pozyskiwać Klientów dla Kancelarii Prawnej

WP

Kilka słów:

Otwierając działalność gospodarczą, niezależnie od jej branży istotny jest marketing. Celem i główną funkcją uruchomienia machiny marketingowej jest pozyskiwanie stałych klientów. Skuteczne pozyskanie pierwszych Klientów to główna bolączka adwokatów i radców prawnych wchodzących na rynek usług prawniczych. Często bowiem w głowach mecenasów – otwierających biznes w postaci kancelarii prawnej utrwalił się nieprawdziwy mit.

Jak pozyskiwać Klientów dla Kancelarii Prawnej

Więcej

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP - WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU

J Krzysiek

Kilka słów:

Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości? A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP - WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU

Więcej

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji dla menedżerów, marketingowców, informatyków

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Tematy konferencji: ** Rozwiązania informatyczne wspomagające marketing (CRM, BPM, inne) ** Rozwiązania CRM dla różnych branż, przykłady wdrożeń… ** Rozwiązania organizacyjne związane z prowadzeniem działań marketingowych w firmach ** Wystąpienia wybitnych specjalistów marketingu i informatyków związanych z rozwiązaniami CRM. ** Dyskusja na temat genezy standardu CRM, typologii rozwiązań oraz kierunków ku którym zmierza … wiele innych, ważnych tematów! *prezentacje *wykłady *sesje dyskusyjne *konsultacje *spotkania kuluarowe *

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji dla menedżerów, marketingowców, informatyków

Więcej

e-TRAVEL FORUM 2009 - Międzynarodowa Konferencja 27-28 stycznia 2009, Warszawa

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

To już druga edycja konferencji poświęconej zagadnieniom e-commerce dla branży turystycznej. e-Travel Forum 2009 dzieli się spostrzeżeniami, prezentuje osiągnięcia największych graczy na środkowoeuropejskim rynku i skupia uwagę wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w turystyce. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami z branży, posłuchaj przedstawicieli międzynarodowych firm, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem. Skorzystaj z okazji wzięcia udziału w międzynarodowym forum dla profesjonalistów zajmujących się turystyką.

e-TRAVEL FORUM 2009 - Międzynarodowa Konferencja 27-28 stycznia 2009, Warszawa

Więcej

Strona: 1 2

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.