Artykuły i poradniki Call Center:
Jak w pełni wykorzystać możliwości systemu predykcyjnego dialera
link
Kilka słów:
Predictive dialing mode to najbardziej efektywny obecnie tryb dzwonienia.
Słuchawki call center - jakie wybrać?
link
Kilka słów:
Słuchawki to obok komputera i telefonu podstawowy element wyposażenia każdej osoby pracującej w call center. Nic dziwnego, że zarówno pracownicy, jak i ich przełożeniu chcą, aby był to sprzęt wysokiej jakości, przy tym bezawaryjne.
W jaki sposób ułatwić klientowi kontakt z naszą firmą?
WP
Kilka słów:
Wychodzenie naprzeciw klientom to jeden z lepszych kroków, jakie możemy poczynić w tej relacji. Dwustronny kontakt, możliwość łatwego zasięgnięcia porady w sprawie wyboru pakietu, usługi czy w razie problemów z obsługą kupionego urządzenia dobrze świadczy o firmie jako tej, która obejmuje klienta opieką posprzedażową. W jaki sposób ułatwić odbiorcom kontakt z naszą firmą?
Praca dla młodych i ambitnych osób!
WP
Kilka słów:
Młodym osobom tuż po studiach albo jeszcze w ich trakcie nie jest łatwo znaleźć zatrudnienie. Minimalny staż pracy sprawia, że nie są najlepszymi kandydatami na rynku. Istnieją jednak zawody, które stwarzają szansę na zdobycie cennych punktów doświadczenia. Jednym z nich jest telemarketer.
Jak funkcjonalnie urządzić przestrzeń biurową?
wp
Kilka słów:
Funkcjonalna aranżacja przestrzeni biurowej pozwala nie tylko zaoszczędzić cenne miejsce i tym samym ograniczyć koszty związane z koniecznością wynajmu większych obiektów biurowych, ale także znacząco ułatwia pracę i wpływa na komfort przebywania w danym pomieszczeniu. Jak urządzić nowoczesne i przyjazne pracownikom biuro, które dodatkowo będzie wizytówką naszej firmy?
Strona: 1