Artykuły i poradniki Długopisy:
Grawerowane gadżety konferencyjne - jak zrobić to dobrze?
prasowa
Kilka słów:
Gadżety konferencyjne od dawna pełnią kluczową rolę w budowaniu wizerunku firmy, pozwalając uczestnikom wydarzenia wrócić z pamiątką, która przypomina o spotkaniu, a także o markach i organizacjach, które je sponsorowały. W świecie, gdzie niemal każdy detal ma znaczenie, sposób prezentacji twojej marki na takich gadżetach może robić ogromną różnicę.
Gadżety konferencyjne a zrównoważony rozwój - wybór ekologicznych rozwiązań
link
Kilka słów:
W dzisiejszym świecie, w którym troska o środowisko staje się coraz ważniejsza, firmy zaczynają kierować swoją uwagę ku bardziej ekologicznym rozwiązaniom w wielu obszarach działalności, w tym w zakresie gadżetów konferencyjnych.
Gadżety reklamowe na konferencje: Jakie wybrać?
link
Kilka słów:
Organizując konferencję, warto zadbać o to, aby uczestnicy zostali zapamiętani nie tylko dzięki merytorycznym treściom, ale także dzięki gadżetom reklamowym, które dostaną od Twojej firmy.
Najpopularniejsze gadżety reklamowe dla małych firm
link
Kilka słów:
Jednym z kluczowych elementów skutecznej strategii marketingowej dla małych firm są gadżety reklamowe.
Tablica suchościeralna, marker, projektor, czyli co potrzebujesz, aby zorganizować udaną konferencję?
link
Kilka słów:
Organizacja konferencji wymaga nie tylko dobrego przygotowania merytorycznego, ale także odpowiedniego zaplecza technicznego.
Gadżety reklamowe - czy warto w nie inwestować?
link
Kilka słów:
Gadżety reklamowe to doskonałe narzędzie marketingowe. Ich zadaniem jest promocja firmy w niebanalny sposób. Jak jednak stworzyć skuteczne gadżety reklamowe? Jakie przedmioty sprawdzą się w tej roli najlepiej?
Zapachy samochodowe jeden z najbardziej efektywnych gadżetów reklamowych
white
Kilka słów:
W momencie, gdy słyszymy hasło upominki reklamowe, pierwsze co przychodzi nam jako szybkie skojarzenie, to breloczki, kubki lub niekiedy artykuły piśmienne.
Gadżety reklamowe - zwiększ przewagę konkurencyjną
white
Kilka słów:
Marketing zna wiele sposobów na dotarcie do klienta i swoiste „zainstalowanie” się w jego świadomości, tak by na przyszłość wybrał właśnie naszą usługę lub nasze produkty, wśród wielu innych na półkach sklepowych.
Długopis w każdej kieszeni
link
Kilka słów:
Jednym z mniej skomplikowanych sposobów dotarcia ze swym przekazem reklamowym do klienta jest umieszczenie go na powierzchni długopisu, który będzie mu towarzyszył podczas codziennych obowiązków w pracy, na uczelni lub w domu.
Notatki na co dzień
link
Kilka słów:
Coraz częściej robimy notatki przy pomocy różnego rodzaju urządzeń elektronicznych, ale nadal dużą popularnością cieszą się tradycyjne długopisy, którymi możemy zapisywać ważne rzeczy, rozwiązywać krzyżówki, a także rysować to i owo w trakcie nudnych wykładów na uczelni, czy innych narad.