Artykuły i poradniki Firmy:
Fantastyczny sierpień w hotelach sieci Starwood Hotels & Resorts
Sheraton Warsaw Hotel
Kilka słów:
Warszawa, 4 sierpnia 2009 r. – Hotele sieci Starwood Hotels & Resorts w Polsce przygotowały nową wakacyjną promocję – „Fantastyczny sierpień”, w której dokonując rezerwacji w sierpniu można skorzystać z atrakcyjnych cen na pokoje w hotelach Sheraton, The Westin Warsaw oraz Le Meridien Bristol. Ceny rozpoczynają się już od 210 PLN za noc.
Konferencja dla branży hotelarskiej
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
4 września 2009 r. Tematyka: Najnowsze trendy w wyposażeniu hoteli Motyw przewodni: Zasady normalizacji i jakości usług hotelarskich wynikające ze „Strategii Lizbońskiej” Gość specjalny: Prof. dr hab. Anatol Afonin
Struktura kosztów wyjazdów służbowych w Polsce.
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W sektorze turystyki biznesowej, podróże są powiązane z wykonywanym zawodem. Wyjazdy służbowe wchodzą w skład obowiązków nie tylko wyższej kadry menedżerskiej, lecz także szeregowych pracowników. W interesach podróżują głównie osoby zatrudnione w międzynarodowych lub ogólnopolskich firmach, ale wyjazdy zdarzają się również w przedsiębiorstwach osadzonych w jednym miejscu. Bez wątpienia jednak i małym i dużym i aktywnym i bardziej statycznym zależy na obniżeniu kosztów.
Turystyka biznesowa - beneficjenci
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Obecnie turystyka biznesowa jest najbardziej dochodową gałęzią turystki. Klient tej branży wydaje około 400 razy więcej niż zwykły turysta. Dlatego też prężnie rozwijającym się rynkiem związanym z turystyką są różnego rodzaju imprezy integracyjne, szkolenia, bankiety, wyjazdy motywacyjne, branżowe zjazdy, czy pikniki oraz inne wydarzenia turystyczne.
Turystyka biznesowa - raport
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Raport przygotowany przez:Instytut Rynku Hotelarskiego dla Polskiej Organizacji Turystycznej. Wybrane zagadnienia.
Zapraszamy na MEET POLAND
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
23 -24 września 2009, Warszawa Kolejne edycje Polish Travel Mart, Buy Poland oraz Łódzkiego Jarmarku Turystycznego udowodniły, iż workshopy w turystyce to najskuteczniejsza technika branżowej promocji sprzedaży. We wszelkich procedurach akwizycji to właśnie nasze imprezy potwierdzają, że są efektywnym ogniwem poszukiwania zorganizowanych odbiorców usług turystycznych.
Konferencja i event w jednym
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Przedsiębiorcy, którzy w dzisiejszych czasach chcą zaistnieć na szerszym, niż do tej pory rynku, bądź też -bardziej przyziemnie-nie wypaść z niego w czasach kryzysu, inwestują coraz większe pieniądze w organizowanie imprez, które rozsławią imię ich firmy.
Przystosowanie miejsc na konferencje, imprezy
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W Polsce jeszcze do niedawna były problemy z organizacją konferencji dla grup tysiąca lub więcej osób. Nie było wielu miejsc z tak dużymi salami. Hotele konferencyjne nie posiadały takich przestrzeni, które mogłyby zostać przystosowane na potrzeby organizacji dużej konferencji. Uczestnicy natomiast narzekali na ciasnotę, duchotę i brak wygody podczas konferencji.
JUŻ OD DZIESIĘCIU LAT ŁÓŻKA W HOTELACH WESTIN SĄ WCIĄŻ NAJLEPSZE
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Firma Westin Hotels and Resorts ogłasza rozpoczęcie pięciomiesięcznego okresu obchodów dziesięciolecia wprowadzenia łóżka Heavenly Bed. W okresie tym obowiązywać będzie promocyjna sprzedaż Heavenly White Sales, pojawią się nowe produkty spod znaku Heavenly, promocje specjalne oraz inne atrakcje
Poczęstunek podczas konferencji, szkoleń jako koszt
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Wydatki ponoszone przez podatnika na poczęstunek dla kontrahentów podczas konferencji oraz na zakup napojów bezalkoholowych podawanych gościom podczas spotkań w jego siedzibie, które nie mają charakteru okazałości, mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów w podatku dochodowym. Stanowisko takie zajął Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu w interpretacji indywidualnej z dnia 27.05.2009 r. nr ILPB3/423-96/09-5/MC.