Artykuły i poradniki Kampanie:
Manor House SPA w finale
M-S-M
Kilka słów:
Manor House SPA został zakwalifikowany do finału Konkursu Najpiękniejsze SPA 2014. W minionych tygodniach bywalcy polskich SPA – czytelnicy EDENU i internauci – zgłaszali swoje ulubione obiekty, w których poziom usług, atmosfera i to ulotne „coś”, powodują, że chce się do nich wracać.
Sztuka inwestowania i promocji obiektu hotelowego - szkolenia podczas Targów WorldHotel 2014
J Krzysiek
Kilka słów:
17 września br., tj. pierwszego dnia VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014, odbędą się dwa szkolenia, które poprowadzą eksperci Akademii Hotelarza oraz firmy doradczej Horwath HTL. Tematyka obejmie „Efektywne inwestowanie w obiekt hotelowy” oraz „Promocję hotelu 2014/2015 - trendy i prognozy”.
Hilton Worldwide wesprze inicjatywę “Godzina dla Ziemi” w placówkach na całym świecie
Hilton Garden Inn Kraków
Kilka słów:
Czwarty rok z rzędu, hotele Hilton Worldwide (NYSE: HLT) dołączą do inicjatywy „Godzina dla Ziemi” przez symboliczne wyłączenie świateł o godzinie 20:30 w sobotę, 29 marca. Setki hoteli Hilton Worldwide na całym świecie zgaszą tego wieczoru światła i zorganizują szereg dodatkowych działań, którymi pokażą swoje zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju i poszanowania energii.
Ruszyła kampania marketingowa hoteli Best Western w Polsce
M-S-M
Kilka słów:
Best Western rozpoczęło 17 marca kampanię marketingową pod hasłem „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę”. Promuje ona w Internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do największej na świecie rodziny hotelowej.
XXI Targi TT Warsaw zakończone
M-S-M
Kilka słów:
XXI Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw 2013 przeszły już do historii. Ta impreza wystawiennicza była miejscem prezentacji 380 wystawców. Odwiedziło ją prawie 17,5 tys. osób, w tym polscy i zagraniczni przedstawiciele branży turystycznej oraz miłośnicy podróży. TT Warsaw odbyły się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Krajem partnerskim tegorocznej edycji targów była Tunezja.
Spotkanie Biur Convention we Wrocławiu
M-S-M
Kilka słów:
W dn. 25 października br. w Muzeum Miejskim Wrocławia odbyło się cykliczne spotkanie Poland Convention Bureau POT z Miejskimi i Regionalnymi Biurami Spotkań. W spotkaniu uczestniczyli m.in. przedstawiciele Gdańsk Convention Bureau / Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Restauracyjny marketing mix dla zarządzających lokalami gastronomicznymi
PR
Kilka słów:
Organizator XVII Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro zapewnia szeroki wachlarz szkoleń z zakresu marketingu, promocji i budowania wizerunku lokalu. W trakcie pierwszych dwóch dni Targów odwiedzający będą mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistów z branży, a także wysłuchać porad i skorzystać z doświadczenia autorytetów kulinarnych, m.in. Marty Gessler, właścicielki warszawskiej Qchni Artystycznej.
Slogany reklamowe. Jak promują się miasta?
M-S-M
Kilka słów:
Coraz więcej samorządów dostrzega, że dobre slogany reklamowe pomagają w promocji miasta lub regionu. Udane logo wraz z hasłem promującym są niezbędnym elementem marketingu.
Gdańsk Convention Bureau w konkursie ICCA Best Marketing Award
M-S-M
Kilka słów:
Solidarność, morze, bursztyn i zamki gotyckie - w tegorocznej aplikacji do ICCA Best Marketing Award Gdańsk Convention Bureau zaprezentowało swoją kampanię związaną z 4 produktami turystycznymi.
Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!
HOTEL MERCURE KASPROWY ZAKOPANE
Kilka słów:
Hotele Mercure zapraszają swoich gości na rozkoszowanie się magią czekolady. Wszyscy klienci, którzy skorzystają z nowej wiosennej oferty Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure) i zarezerwują w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dwudniowy pobyt ze śniadaniem i dostępem do Internetu otrzymają do 40% zniżki oraz czekoladową niespodziankę w prezencie.