Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Kampanie:

Manor House SPA w finale

M-S-M

Kilka słów:

Manor House SPA został zakwalifikowany do finału Konkursu Najpiękniejsze SPA 2014. W minionych tygodniach bywalcy polskich SPA – czytelnicy EDENU i internauci – zgłaszali swoje ulubione obiekty, w których poziom usług, atmosfera i to ulotne „coś”, powodują, że chce się do nich wracać.

Manor House SPA w finale

Więcej

Sztuka inwestowania i promocji obiektu hotelowego - szkolenia podczas Targów WorldHotel 2014

J Krzysiek

Kilka słów:

17 września br., tj. pierwszego dnia VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014, odbędą się dwa szkolenia, które poprowadzą eksperci Akademii Hotelarza oraz firmy doradczej Horwath HTL. Tematyka obejmie „Efektywne inwestowanie w obiekt hotelowy” oraz „Promocję hotelu 2014/2015 - trendy i prognozy”.

Sztuka inwestowania i promocji obiektu hotelowego - szkolenia   podczas Targów WorldHotel 2014

Więcej

Hilton Worldwide wesprze inicjatywę “Godzina dla Ziemi” w placówkach na całym świecie

Hilton Garden Inn Kraków

Kilka słów:

Czwarty rok z rzędu, hotele Hilton Worldwide (NYSE: HLT) dołączą do inicjatywy „Godzina dla Ziemi” przez symboliczne wyłączenie świateł o godzinie 20:30 w sobotę, 29 marca. Setki hoteli Hilton Worldwide na całym świecie zgaszą tego wieczoru światła i zorganizują szereg dodatkowych działań, którymi pokażą swoje zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju i poszanowania energii.

Hilton Worldwide wesprze inicjatywę “Godzina dla Ziemi” w placówkach na całym świecie

Więcej

Ruszyła kampania marketingowa hoteli Best Western w Polsce

M-S-M

Kilka słów:

Best Western rozpoczęło 17 marca kampanię marketingową pod hasłem „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę”. Promuje ona w Internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do największej na świecie rodziny hotelowej.

Ruszyła kampania marketingowa hoteli Best Western w Polsce

Więcej

XXI Targi TT Warsaw zakończone

M-S-M

Kilka słów:

XXI Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw 2013 przeszły już do historii. Ta impreza wystawiennicza była miejscem prezentacji 380 wystawców. Odwiedziło ją prawie 17,5 tys. osób, w tym polscy i zagraniczni przedstawiciele branży turystycznej oraz miłośnicy podróży. TT Warsaw odbyły się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Krajem partnerskim tegorocznej edycji targów była Tunezja.

XXI Targi TT Warsaw zakończone

Więcej

Spotkanie Biur Convention we Wrocławiu

M-S-M

Kilka słów:

W dn. 25 października br. w Muzeum Miejskim Wrocławia odbyło się cykliczne spotkanie Poland Convention Bureau POT z Miejskimi i Regionalnymi Biurami Spotkań. W spotkaniu uczestniczyli m.in. przedstawiciele Gdańsk Convention Bureau / Gdańskiej Organizacji Turystycznej.

Spotkanie Biur Convention we Wrocławiu

Więcej

Restauracyjny marketing mix dla zarządzających lokalami gastronomicznymi

PR

Kilka słów:

Organizator XVII Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro zapewnia szeroki wachlarz szkoleń z zakresu marketingu, promocji i budowania wizerunku lokalu. W trakcie pierwszych dwóch dni Targów odwiedzający będą mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistów z branży, a także wysłuchać porad i skorzystać z doświadczenia autorytetów kulinarnych, m.in. Marty Gessler, właścicielki warszawskiej Qchni Artystycznej.

Restauracyjny marketing mix dla zarządzających lokalami gastronomicznymi

Więcej

Slogany reklamowe. Jak promują się miasta?

M-S-M

Kilka słów:

Coraz więcej samorządów dostrzega, że dobre slogany reklamowe pomagają w promocji miasta lub regionu. Udane logo wraz z hasłem promującym są niezbędnym elementem marketingu.

Slogany reklamowe. Jak promują się miasta?

Więcej

Gdańsk Convention Bureau w konkursie ICCA Best Marketing Award

M-S-M

Kilka słów:

Solidarność, morze, bursztyn i zamki gotyckie - w tegorocznej aplikacji do ICCA Best Marketing Award Gdańsk Convention Bureau zaprezentowało swoją kampanię związaną z 4 produktami turystycznymi.

Gdańsk Convention Bureau w konkursie ICCA Best Marketing Award

Więcej

Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!

HOTEL MERCURE KASPROWY ZAKOPANE

Kilka słów:

Hotele Mercure zapraszają swoich gości na rozkoszowanie się magią czekolady. Wszyscy klienci, którzy skorzystają z nowej wiosennej oferty Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure) i zarezerwują w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dwudniowy pobyt ze śniadaniem i dostępem do Internetu otrzymają do 40% zniżki oraz czekoladową niespodziankę w prezencie.

Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!

Więcej

Strona: 1 2 3 4 5 6

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2023 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.