Artykuły i poradniki Kampanie:
Dlaczego warto brać udział w szkoleniach Employer Branding
WP
Kilka słów:
Zainteresowanie Employer Brandingiem dotarło do Polski już kilka lat temu i szybko stało się obowiązujący trendem w zespołach HR - swoistym "must have" każdej organizacji skupionej na pracowniku oraz kandydacie.
Co to jest reklama podprogowa?
WP
Kilka słów:
Reklama podprogowa budzi mieszane emocje wśród specjalistów zajmujących się promocją, a wśród adresatów reklam często wywołuje panikę. Bo czy etyczne może być wykorzystywanie faktu, iż nasz umysł podlega manipulacji za pomocą przekazu, którego nie jest świadomy? Polski ustawodawca stwierdził, że stosowanie takiej reklamy jest niedopuszczalne i zakazał jej na mocy ustawy o radiofonii i telewizji. Czy słusznie? Czym właściwie jest reklama podprogowa?
Wszystkie elementy, które świadczą o sukcesie organizacji konferencji
A
Kilka słów:
Poziom konferencji oceniamy zazwyczaj nie tylko pod kątem zaprezentowanej wiedzy merytorycznej, ale również od strony logistycznej. Komfort zagwarantowany jej uczestnikom z pewnością będzie miał wpływ na opinie o tym przedsięwzięciu.
Kraków po raz drugi otrzymał prestiżową nagrodę Zoover Award "The Best European City Trip"
M-S-M
Kilka słów:
13 stycznia br., podczas odbywających się w Utrechcie targów turystycznych Vakantiebeurs, odbyło się oficjalne wręczenie nagród Zoover Award „The Best European City Trip 2015”, przyznawanego przez internetowy portal Zoover.
Manor House SPA w finale
M-S-M
Kilka słów:
Manor House SPA został zakwalifikowany do finału Konkursu Najpiękniejsze SPA 2014. W minionych tygodniach bywalcy polskich SPA – czytelnicy EDENU i internauci – zgłaszali swoje ulubione obiekty, w których poziom usług, atmosfera i to ulotne „coś”, powodują, że chce się do nich wracać.
Sztuka inwestowania i promocji obiektu hotelowego - szkolenia podczas Targów WorldHotel 2014
J Krzysiek
Kilka słów:
17 września br., tj. pierwszego dnia VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014, odbędą się dwa szkolenia, które poprowadzą eksperci Akademii Hotelarza oraz firmy doradczej Horwath HTL. Tematyka obejmie „Efektywne inwestowanie w obiekt hotelowy” oraz „Promocję hotelu 2014/2015 - trendy i prognozy”.
Hilton Worldwide wesprze inicjatywę “Godzina dla Ziemi” w placówkach na całym świecie
Hilton Garden Inn Kraków
Kilka słów:
Czwarty rok z rzędu, hotele Hilton Worldwide (NYSE: HLT) dołączą do inicjatywy „Godzina dla Ziemi” przez symboliczne wyłączenie świateł o godzinie 20:30 w sobotę, 29 marca. Setki hoteli Hilton Worldwide na całym świecie zgaszą tego wieczoru światła i zorganizują szereg dodatkowych działań, którymi pokażą swoje zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju i poszanowania energii.
Ruszyła kampania marketingowa hoteli Best Western w Polsce
M-S-M
Kilka słów:
Best Western rozpoczęło 17 marca kampanię marketingową pod hasłem „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę”. Promuje ona w Internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do największej na świecie rodziny hotelowej.
XXI Targi TT Warsaw zakończone
M-S-M
Kilka słów:
XXI Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw 2013 przeszły już do historii. Ta impreza wystawiennicza była miejscem prezentacji 380 wystawców. Odwiedziło ją prawie 17,5 tys. osób, w tym polscy i zagraniczni przedstawiciele branży turystycznej oraz miłośnicy podróży. TT Warsaw odbyły się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Krajem partnerskim tegorocznej edycji targów była Tunezja.
Spotkanie Biur Convention we Wrocławiu
M-S-M
Kilka słów:
W dn. 25 października br. w Muzeum Miejskim Wrocławia odbyło się cykliczne spotkanie Poland Convention Bureau POT z Miejskimi i Regionalnymi Biurami Spotkań. W spotkaniu uczestniczyli m.in. przedstawiciele Gdańsk Convention Bureau / Gdańskiej Organizacji Turystycznej.