Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Obsługa Klienta:

Jak wybrać najlepsze oprogramowanie dla spa dla hotelu konferencyjnego?

white

Kilka słów:

Wybór odpowiedniego oprogramowania dla spa w hotelu konferencyjnym to kluczowy krok w kierunku zapewnienia wyjątkowych doświadczeń dla gości oraz efektywnego zarządzania usługami.

Jak wybrać najlepsze oprogramowanie dla spa dla hotelu konferencyjnego?

Więcej

Rola i zadania sekretarki w biurze

prasowa

Kilka słów:

W dzisiejszych czasach, kiedy dynamicznie rozwijające się firmy dążą do osiągnięcia jak największej wydajności, rola sekretarki w biurze nabiera coraz większego znaczenia.

Rola i zadania sekretarki w biurze

Więcej

Jakie rozwiązania technlogiczne pomagają dobrze obsługiwać klientów e-biznesu?

prasowa

Kilka słów:

Jednym z największych wyzwań, jakie stoją dziś przed osobami prowadzącymi biznes w e-commerce jest skuteczna i dobrej jakości obsługa klientów.

Jakie rozwiązania technlogiczne pomagają dobrze obsługiwać klientów e-biznesu?

Więcej

Jak nie stracić klientów? Obsługa klientów a przyszłość firmy

link

Kilka słów:

Profesjonalne szkolenie z obsługi klienta, niezależnie od tego, czy jest przeprowadzane w formie stacjonarnej czy online, powinno obejmować omówienie i prezentację aktualnych standardów i nowych trendów.

Jak nie stracić klientów? Obsługa klientów a przyszłość firmy

Więcej

KW Hotel - co to jest i jakie funkcje posiada?

OM

Kilka słów:

Wielu właścicieli hoteli tych dużych j tych małych często nie wyobraża sobie dokonywania rezerwacji w formie papierowej. Dokumenty mogą w łatwy sposób się zniszczyć, a ponadto pracą ze specjalnym oprogramowaniem jest o wiele efektywniejsza

KW Hotel - co to jest i jakie funkcje posiada?

Więcej

Agencje gotowe na wszystko

LH

Kilka słów:

Są tacy, którzy twierdzą, że jeśli jakiejś firmy nie ma w Internecie, to ona nie istnieje. Ta prawda nie zawsze znajduje potwierdzenie. Internet rzeczywiście stał się wspaniałym źródłem informacji i kanałem przekazu reklamowego, ale obecność w nim, choć ze wszech miar wskazana, nie zawsze jest absolutnie konieczna. A pragną jej niemal wszyscy aktywni na rynku.

Agencje gotowe na wszystko

Więcej

W jaki sposób ułatwić klientowi kontakt z naszą firmą?

WP

Kilka słów:

Wychodzenie naprzeciw klientom to jeden z lepszych kroków, jakie możemy poczynić w tej relacji. Dwustronny kontakt, możliwość łatwego zasięgnięcia porady w sprawie wyboru pakietu, usługi czy w razie problemów z obsługą kupionego urządzenia dobrze świadczy o firmie jako tej, która obejmuje klienta opieką posprzedażową. W jaki sposób ułatwić odbiorcom kontakt z naszą firmą?

W jaki sposób ułatwić klientowi kontakt z naszą firmą?

Więcej

Jak cię widzą, tak cię piszą. Pomysły na hotelowe recepcje

WP

Kilka słów:

Opinia klienta na temat obiektu zależy od pierwszego wrażenia. Obskurna czy zaniedbana recepcja na wstępie zniechęci klienta. A przecież klient powinien poczuć się w hotelu jak w domu niemal, komfortowo i przyjemnie. Dlatego też do recepcji i jej pracowników należą specjalne zadania, związane z obsługą klienta.

Jak cię widzą, tak cię piszą. Pomysły na hotelowe recepcje

Więcej

Branżowe konkursy na TT Warsaw szansą na wyróżnienie się na rynku

M-S-M

Kilka słów:

Renomowane konkursy to nieodłączny element Targów TT Warsaw. W tym roku wystawcy ponownie zawalczą o statuetkę Homo Turisticus, a organizatorzy turystyki o Kryształowy Globus. Z kolei w konkursie Tech.Travel Award zostaną wyłonione najbardziej innowacyjne rozwiązania dedykowane turystyce. 23. Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw odbędą się w dniach 26-28 listopada br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie.

Branżowe konkursy na TT Warsaw szansą na wyróżnienie się na rynku

Więcej

Certyfikat Złoty Standard

Hotel SPA Wieniawa

Kilka słów:

Miło nam przekazać informacje, że nasz hotel został odznaczony certyfikatem branżowym " Złoty Standard w obsłudze klienta".

Certyfikat Złoty Standard

Więcej

Strona: 1 2

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.