Artykuły i poradniki Reklamy:
Od jutra startują targi reklamy RemaDays!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Blisko 460-ciu wystawców, liderów w swoich sektorach, zaprezentuje na targach RemaDays setki nowych rozwiązań produktowych i technologicznych. Targi organizowane przez poznańską firmę GJC Inter Media to okazja do prezentacji firm z takich sektorów jak upominki reklamowe, out&indoor czy technology. Równolegle z targami odbędzie się RemaCongress, podczas którego zwiedzający będą mieli sposobność, aby uczestniczyć m.in. w debacie redaktorów naczelnych czasopism marketingowych, a także w panelu konferencyjnym Gift Expert, poświęconym sprzedaży upominków reklamowych przez internet.
Zaufanie, najwyższa jakość oraz skuteczność to 451 Wystawców na RemaDays
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
To absolutny rekord Polski! W lutowej odsłonie RemaDays weźmie, bowiem udział rekordowa liczba 451 wystawców, co daje V edycji RemaDays rekord wśród wszystkich dotychczasowych targów reklamy jakie odbyły się w historii Polski!!! Jeszcze żadne spotkanie targowe nie miało tak dużej liczby wystawców.
Wirtualna wycieczka po obiekcie jako wzbogacona forma prezentacji
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Nowe metody wizualizacji obiektów hotelowych dają doskonałe możliwości do ich prezentowania w Internecie. Taką nową, zyskującą popularność metodą jest prezentacja obiektów w formie wirtualnej wycieczki po obiekcie. Osoba oglądająca prezentację odnosi wrażenie, że rzeczywiście uczestniczy w zwiedzaniu –tak, jak gdyby była w wybranym przez siebie miejscu.
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009.
"MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ" - Seminarium
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
27 listopada 2008, Warszawa Organizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.
Rema Days - V Międzynarodowe Dni Reklamy
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
V Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays Data : 10-12 luty 2009 r. Adres: Warszawskie Centrum EXPO XXI Sp. z o. o. ul. Prądzyńskiego 12/14 Warszawa
Dla 1/2 Polaków Internet jest najważniejszym źródłem informacji o hotelach
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Dla 1/2 Polaków Internet jest najważniejszym źródłem informacji o hotelach – wynika ze wspólnego badania On Board PR i PBS DGA.
Polska za droga dla turystów
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Odwiedza nas coraz mniej obcokrajowców. W tym roku ich liczba skurczyła się już o ok. 300 tys. Nasi rodacy też opuszczają Polskę, masowo wyjeżdżając na egzotyczne wczasy.
Nasze katalogi w Rzeczpospolitej
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Obszar działalności katalogu internetowego www.e-konferencje.pl został dostrzeżony przez gazetę Rzeczpospolitą.
Wakacyjny szał
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Właśnie zaczęły się wakacje a wraz z nimi przyszły upały. Na plażach tłok, w lokalach brak wolnych krzeseł, sprzedawczynie w sklepach nie mają czasu na omawianie życia uczuciowego własnego i koleżanek. Wakacyjny szał właśnie się zaczął… Lecz co począć, gdy cały ten szum i gwara związana z wypoczynkiem minie, gdy plaże i kąpieliska opustoszeją?