Artykuły i poradniki Reklamy:
eWWWolucja Twojej firmy - postaw na marketing internetowy.
link
Kilka słów:
Z najnowszych badań wykonanych przez bank ING na potrzeby kampanii reklamowej "Dobry głos dla firm" wynika że ponad 60% mikro i małych firm inwestuje w marketing internetowy.
Reklama zewnętrzna - co to jest?
link
Kilka słów:
Reklama zewnętrzna outdoor posiada tę zaletę, że dociera do dużej liczby odbiorców, bez względu na płeć, zawód, wiek i inne, tego typu czynniki zewnętrzne. Jest obecna na rynku marketingu od wielu lat, poprzez różnorodne nośniki reklamowe.
Flagi reklamowe nie tylko do reklamy
white
Kilka słów:
Osoby odpowiedzialne za projektowanie reklam zapominają, że najlepsze rozwiązania to te, które widać z daleka. Właśnie takie są flagi reklamowe, które stanowią nieodłączny element promocyjny w niemal każdej branży. Ich potencjał reklamowy wykorzystywany jest między innymi przez organizatorów wydarzeń sportowych i właścicieli salonów samochodowych, ale nie tylko.
Wydarzenia biznesowe - jak je zaplanować?
link
Kilka słów:
Większość biznesów rozwija się poprzez nawiązywanie nowych kontaktów, poszerzanie swojego pola działania i rozpowszechnianie swojej marki. Aby tego dokonać oczywiście niezbędny jest odpowiedni marketing.
Jak być świetnym dyrektorem - porady
szkolenia24h.pl
Kilka słów:
Działanie jako dyrektor rozwijającej się firmy może być trudnym i często stresującym zadaniem, które wymaga chęci ciągłego doskonalenia. Większość właścicieli i dyrektorów musi znosić dziesiątki awarii, zanim w końcu osiągną rutynę wydajności i biegłości, która rodzi rentowność.
Banery reklamowe - skuteczna forma reklamy outdoorowej
link
Kilka słów:
Reklama przyjmuje obecnie setki form, a tradycyjne metody promowania przedsiębiorstw zdają się tracić na znaczeniu. Niektóre z nich są jednak tak samo skuteczne jak jakiś czas temu - dobrym tego przykładem są banery reklamowe. Dlaczego warto je wybrać?
Zainwestuj w animacje 3d
WH
Kilka słów:
Wraz z rozwojem technologii bardzo zmienia się rynek mediów i reklamy. Internet i socialmedia szybko wdrażają nowe rozwiązania, wykorzystując przede wszystkim to, że obecnie najwięcej wiadomości dociera do nas poprzez wzrok, a tym samym jest to najsilniejszy bodziec oddziaływania.
Rynek konferencji w Polsce, promocja
spon
Kilka słów:
Rosnący rynek obiektów konferencyjnych powoduje, że wyróżnienie się w tym sektorze wymaga dużo więcej wysiłku, niż jeszcze kilka lat wcześniej, dlatego właśnie działania marketingowe, powinny być rozbudowane i obejmować nieco więcej niż jeden kanał sprzedaży.
Zasady skutecznej reklamy
WH
Kilka słów:
Jakie formy reklamy wybrać i jak się reklamować aby uzyskać najlepszy efekt.
Jak zachowują się użytkownicy Google? 7 faktów, które warto poznać
LH
Kilka słów:
Wyszukiwarka Google jest w Polsce najpopularniejsza. W Polsce korzysta z niej ponad 93 procent internautów (źródło: gs.statcounter.com – dane na lipiec 2018), dlatego firmy i sklepy internetowe stawiają na reklamę w Google. Dzięki niej znacząco zwiększa się zainteresowanie ich ofertą, a zyski rosną szybciej niż w przypadku stosowania innych form promocji. Oto 7 faktów na temat zachowania użytkowników Google, które wpływają na skuteczność reklamy w wyszukiwarce.