Artykuły i poradniki Reklamy:
Potykacze reklamowe – co należy o nich wiedzieć?
prasowe
Kilka słów:
W zatłoczonych miejscach oraz lokalach gastronomicznych jako jedną z form promocji swojego biznesu czy reklamy są potykacze. Umieszcza się na nich niezbędne informacje związane z ofertą czy aktualnymi promocjami.
Czym jest marketing medyczny i dlaczego warto w niego inwestować?
white
Kilka słów:
Celem marketingu medycznego jest wypromowanie gabinetów oraz klinik specjalistycznych tak, aby zyskały zainteresowanie wśród nowych konsumentów. Branża medyczna w ostatnich latach bardzo się rozwinęła – powstało mnóstwo gabinetów oraz klinik, które w ofercie mają podobne usługi/zabiegi.
Medale okolicznościowe na zamówienie - pozostaw pozytywne wrażenie!
white
Kilka słów:
W życiu każdej organizacji koniec roku to okres nie tylko podsumowań, ale też pierwszych planów na kolejny rok. Jedną z ich części są wydatki na marketing. Co warto uwzględnić w budżetach marketingowych na 2020 rok?
Co to jest SEM i czym różni się od SEO
white
Kilka słów:
SEO i SEM to bardzo ważne narzędzia, które wykorzystują webmasterzy podczas optymalizacji stron. Dzięki nim nasza witryna jest lepiej widoczna w wyszukiwarkach, a co za tym idzie możemy dotrzeć do potencjalnych klientów.
Jak reklamować hotel, pensjonat czy gospodarstwo agroturystyczne w internecie?
link
Kilka słów:
Posiadając własny obiekt turystyczny należy zadbać o jego promocję. Pamiętajmy, że w dzisiejszych czasach to internet stanowi największe narzędzie reklamowe. Warto jest więc wykorzystać jego potencjał, aby zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z oferty.
Wynajem długoterminowy samochodu na topie
prasowe
Kilka słów:
Samochód firmowy - jaki powinien być? Wygodny, bezpieczny, reprezentacyjny, przestronny to właśnie najważniejsze cechy jakie powinien posiadać, ale pozostaje kwestia ceny modelu, który spełnia te kryteria. Czy cała inwestycja i zakup auta musi zostać odłożony w czasie ze względu na zaporową cenę?
Flagi reklamowe i windery – sposób na skuteczną reklamę
link
Kilka słów:
Każdy przedsiębiorca z pewnością wie, jak niełatwe jest zdobywanie nowych klientów, szczególnie w bardzo konkurencyjnych branżach. Trudno jest przetrwać na rynku bez odpowiedniej reklamy.
Nowoczesna reklama zewnętrzna – możliwości wykonania liter przestrzennych
whit
Kilka słów:
Jeśli reklama zewnętrzna firmy ma być skuteczna, to przede wszystkim musi być widoczna. Widoczność reklamy to podstawa każdej reklamy outdoorowej. Wiadome jest, że dzisiaj każdy z nas jest przytłoczony/a różnorodnym przekazem reklamowym, dlatego niezwykle istotne jest, by dołożyć wszelkich starań, by nasza reklama wyróżniała się na tle konkurencji. Biorąc pod uwagę wykorzystanie liter przestrzennych 3D, można brać pod uwagę kilka technologii wykonania.
eWWWolucja Twojej firmy - postaw na marketing internetowy.
link
Kilka słów:
Z najnowszych badań wykonanych przez bank ING na potrzeby kampanii reklamowej "Dobry głos dla firm" wynika że ponad 60% mikro i małych firm inwestuje w marketing internetowy.
Reklama zewnętrzna - co to jest?
link
Kilka słów:
Reklama zewnętrzna outdoor posiada tę zaletę, że dociera do dużej liczby odbiorców, bez względu na płeć, zawód, wiek i inne, tego typu czynniki zewnętrzne. Jest obecna na rynku marketingu od wielu lat, poprzez różnorodne nośniki reklamowe.