Artykuły i poradniki Rynek Spotkań:
Rzeszów miastem biznesu. Dlaczego warto zorganizować tu konferencję?
white
Kilka słów:
Rzeszów konsekwentnie od dekady zajmuje wysokie miejsca w rankingach średnich miast przyjaznych dla biznesu.
Wynajmujemy apartament na konferencję – i nie tylko
PR
Kilka słów:
Apartament – w porównaniu z pokojem hotelowym czy pensjonatem – daje znacznie więcej swobody i prywatności. Może więc warto postawić na taki właśnie obiekt noclegowy?
Pomorze – destynacja nie tylko wakacyjna
LAW
Kilka słów:
Turystyka biznesowa, czyli inaczej rynek spotkań, to podróże związane z uczestnictwem w konferencjach, szkoleniach, czy spotkaniach z kontrahentami. Stanowi ona istotną gałąź gospodarki o niebagatelnym wpływie na wzrost gospodarczy obszarów, w których się rozwija.
Meetings Week Polska 2015: Przemysł spotkań to branża warta uwagi i inwestycji
M-S-M
Kilka słów:
Przemysł spotkań w rozwiniętych krajach Unii Europejskiej odpowiada za 3 do 4 proc PKB. W Polsce, według najbardziej optymistycznych danych, wskaźnik ten waha się w okolicy 2 proc. Stymulowanie rozwoju tego sektora to zatem gra o zwiększenie PKB o 1 - 2 procent oraz o stworzenie tysięcy nowych miejsc pracy. Fakt ten szczególnie dobrze uświadamiają sobie przedstawiciele branży i goście cyklu Meetings Week Poland.
Meetings Week Poland 2015 i akcje towarzyszące
M-S-M
Kilka słów:
Przypominamy, iż w poniedziałek 16 marca startuje trzecia edycja Meetings Week Poland – wydarzenia realizowanego przez organizacje i instytucje reprezentujące przemysł spotkań w Polsce. Merytorycznym konferencjom towarzyszą znane już z poprzednich lat akcje CSR: „Książka oddana – radość przekazana” oraz „Obiegnij Narodowy”. Ponadto specjalnie dla MWP 15 uruchomione zostanie bezpłatne konto testowe na platformie monitoringu sieci Brand24.
Ruszyła rejestracja na Meetings Week Poland 2015
M-S-M
Kilka słów:
W marcu odbędzie się trzecia edycja Meetings Week Poland. – Chyba nie ma już osoby w branży, która nie wie, czym jest Meetings Week – mówi Wojciech Liszka, prezes MPI Poland. W programie tygodnia znajdują się merytoryczne konferencje związane z poszczególnymi sektorami rynku spotkań oraz eventy towarzyszące.
Korzystne zmiany – nowe możliwości
M-S-M
Kilka słów:
Targi TT Warsaw odpowiadają na potrzeby czasu i branży turystycznej
Korzystne zmiany – nowe możliwości. Targi TT Warsaw odpowiadają na potrzeby czasu i branży turystycznej
PR
Kilka słów:
Nowe sektory na tegorocznej edycji targów wzbogacą dotychczas prezentowaną ofertę turystyczną. Zmiana terminu, to odpowiedź na oczekiwania branży, ale też i organizacji turystycznych.
Gdańsk wyróżnia turystykę biznesową!
M-S-M
Kilka słów:
GTT 2012 - Gdańskie Targi Turystyczne to nawiększe spotkanie branży u progu sezonu turystycznego. Pomorski event należy i od lat utrzymuje się w pierwszej trójce najlepszych targów turystycznych w Polsce! Rokrocznie GTT przyciąga ponad 10 tysięcy odwiedzających z kraju i zagranicy, zapewniając ponad 300 wystawców z Polski i zagranicy, a wśród nich: narodowe i regionalne organizacje promocji turystycznej, touroperatorzy, biura podróży, agencje turystyczne, baza turystyczna oraz przewoźnicy.
Pomorski rynek spotkań w 2010 roku w świetle badań Gdańsk Convention Bureau
PR
Kilka słów:
Z przyjemnością informujemy, iż dostępna jest druga edycja raportu o stanie pomorskiego rynku spotkań za rok 2010 pn. "Promocja Turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Regionu. Pomorski rynek spotkań i perspektywy jego rozwoju". Raport dostępny jest w wersji drukowanej oraz elektronicznej na stronie www.gdanskconvention.pl.
Strona: 1 2