Artykuły i poradniki Social Media:
Do 2013 roku wartość polskiego rynku usług turystycznych sprzedawanych online sięgnie 1,7 mld USD
M-S-M
Kilka słów:
W 2011 roku 29 proc. usług turystycznych zostało kupionych przez Internet, co stanowi 34 proc. wzrost w stosunku do roku 2010.
Spotkanie oddziału Europy Centralnej ICCA
M-S-M
Kilka słów:
W jaki sposób media społecznościowe? Jaki jest wpływ "megatrendów" na przemysł spotkań? Na te i wiele innych, ważnych pytań próbowali odpowiedzieć uczestnicy ICCA Central European Chapter Summer Metting.
Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!
HOTEL MERCURE KASPROWY ZAKOPANE
Kilka słów:
Hotele Mercure zapraszają swoich gości na rozkoszowanie się magią czekolady. Wszyscy klienci, którzy skorzystają z nowej wiosennej oferty Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure) i zarezerwują w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dwudniowy pobyt ze śniadaniem i dostępem do Internetu otrzymają do 40% zniżki oraz czekoladową niespodziankę w prezencie.
Gdańsk reprezentowany w kapitule Ambasadorów Kongresów Polskich
M-S-M
Kilka słów:
Prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdańsk Convention Bureau, Anna Górska, została członkiem kapituły, która co roku wybiera Ambasadorów Kongresów Polskich. Kadencja potrwa trzy lata, do 2015. Gdańsk i Region będę reprezentowane w kapitule po raz pierwszy.
Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR-SALON 2011 - Podsumowanie
Targi TOUR-SALON
Kilka słów:
Tegoroczna, 22. edycja największych w Polsce Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR-SALON, która odbyła się w dniach 19-22 października okazała się prawdziwie międzynarodowym wydarzeniem. Na targach zaprezentowało swoją ofertę 750 firm z 43 krajów. Wystawcy podkreślają, że udział w targach TOUR-SALON to wspaniała okazja umocnienia wizerunku firmy, a także miejsce bezpośredniego spotkania specjalistów i wymiany doświadczeń z branży.
Konferencja e-marketingowa Travel 2.0
PR
Kilka słów:
Międzynarodowe Targi Poznańskie wspólnie z Grupą eholiday.pl oraz portalem hotelarskim HotelNews.pl organizują w dniach 19-20 października 2011r., ogólnopolską konferencję marketingową Travel 2.0.
Niestandardowe rozwiązania na Targach Event 2011
PR
Kilka słów:
Blisko 100 wystawców zaprezentuje się na III Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011. Wśród ofert znajdą się m.in. niestandardowe nośniki reklamowe, gadżety, oświetlenie estradowe, usługi satelitarnych transmisji video, kompleksowego zabezpieczenia medycznego czy obiekty eventowe.Ponadto do dyspozycji uczestników targów oddany zostanie Meeting Bar - miejsce spotkań zaaranżowane w charakterze filmowego Hollywood.
Eksperci z zakresu e-turystyki spotkają się na Tour Salonie
PR
Kilka słów:
Międzynarodowe Targi Poznańskie wspólnie z Grupą eholiday.pl oraz portalem hotelarskim HotelNews.pl realizują nowy projekt – ogólnopolską konferencję marketingową Travel 2.0. Spotkanie odbędzie się podczas dni branżowych targów Tour Salon / Invest Hotel 2011 w Poznaniu.