Artykuły i poradniki Turystyka Biznesowa:
Konferencja firmowa i jej wpływ na gospodarkę
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Coraz większą liczba miast zdaje sobie sprawę z tego, iż konferencje biznesowe są dochodowe i cechuje je spora specjalizacja.
Resort gospodarki chce, by polska turystyka była bardziej konkurencyjna
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Wzrost konkurencyjności polskiej turystyki biznesowej oraz podnoszenie kwalifikacji branży turystycznej zakłada projekt "Strategii rozwoju turystyki na lata 2007-2013", przygotowany przez resort gospodarki.
Polska pełna konferencji
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Nasz kraj ma szansę stać się światowym centrum konferencyjnym - uważa Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce.
Polska ma szansę na rozwój turystyki biznesowej.
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) Władysław Majka uważa, że Polska ma szansę na rozwój turystyki biznesowej, jednak konieczna jest rozbudowa infrastruktury konferencyjnej.
18. edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2007 coraz bliżej!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
18. edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2007 coraz bliżej! A oto garść informacji o tym, co podczas targów będzie się działo...
Turystyka biznesowa w Polsce
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Turystyka biznesowa i konferencyjna w Polsce nadal nie osiąga takiego tempa rozwoju, byśmy w tym zakresie mogli się porównywać z krajami sąsiedzkimi - Czechami, Finami czy Węgrami, nie mówiąc o Niemczech. Szczęśliwie ostatnie miesiące pokazują, że rodzi się szansa aby turystyka biznesowa zajęła stosowne miejsce w rządowych programach rozwoju gospodarki turystycznej.
Turystyka motywacyjna
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Turystyka motywacyjna, nazywana też stymulacyjną, jest zjawiskiem charakterystycznym na współczesnym rynku turystycznym USA i europy Zachodniej. Podróż motywacyjną definiuje się najczęściej jako środek nowoczesnego zarządzania, stosowany w celu uzyskania nadzwyczajnych efektów, przez nagradzanie uczestników podróżą, która jest konsekwencją osiągnięcia przez nich założonych celów.
Jakie korzyści dają konferencje
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Konferencja jest jednym z instrumentów public relations i stanowi jego istotną część. Pośród mnogości z dzisiejszych dostępnych metod do przeprowadzenia konferencji (telekonferencje, wideokonferencje, tradycyjne konferencje czy sympozja), wydaje się być proste jej zorganizowanie - niestety nic bardziej mylnego.