Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

3 praktyczne wskazówki, jak skutecznie prowadzić fanpage

Napisany przez KBR, dnia 2016-11-29 14:23:08

W XXI wieku, w dobie Internetu, który przeniknął do niemal każdej sfery ludzkiego życia jednym z podstawowych warunków skutecznego marketingu internetowego jest posiadanie firmowej strony internetowej.

 Jednakże, jak przekonuje William Holeksa specjalista do spraw Digital Marketing z portalu INTERNETUM, aby zaistnieć w sieci i jednocześnie trafić do szerokiego grona odbiorców samo posiadanie strony internetowej nie jest już wystarczającym narzędziem. W dzisiejszych czasach każdy dbający o renomę swej marki przedsiębiorca, począwszy od niewielkiej rodzinnej firmy, a skończywszy na wielomilionowej, międzynarodowej korporacji powinien zainteresować się tematyką social media. Media społecznościowe mają ogromny zasięg i możliwości marketingowe, trzeba tylko umiejętnie z nich korzystać. Oto kilka cennych wskazówek jak skutecznie prowadzić najpowszechniejszą formę obecności firm w social mediach - firmowy fanpage.


Uczyń z fanpage narzędzie komunikacji z klientem

Liczba użytkownika Facebooka przekroczyła już miliard osób i cały czas systematycznie rośnie. Tak ogromna liczba potencjalnych klientów zgromadzonych w jednym miejscu stwarza idealne warunki do skutecznej reklamy. Dlatego też fanpage jest wręcz idealnym narzędziem do efektywnej komunikacji z odbiorcami. Tutaj trzeba rozmawiać z ludźmi, słuchać ich i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom.

Pomocne okazują się systematyczne posty tematyczne, ale także publikacje mniej biznesowe, a bardziej codzienne (np. cytaty, życzenia), takie które pozytywnie wpłyną na wizerunek firmy. Bardzo istotne jest to by fanpage nie był prostym monologiem treści, jakimi w swojej ofercie dysponuje firma (opis produktów, usługi, reklama) lecz dialogiem z innymi użytkownikami Facebooka.

Wysyłaj zaproszenia do polubienia twojej strony

Nikogo nie zdziwi zapewne fakt, iż większa liczba polubień na Facebooku, tożsama z większą liczbą potencjalnych klientów, stwarza jeszcze większe możliwości do efektywnej promocji swojej marki w Internecie. Zatem jeśli tylko konkretna osoba zareagowała na któryś z twoich wpisów, nic nie stoi na przeszkodzie żebyś wysłał do niej zaproszenie do polubienia twojego fanpage.

Wysłanie takiego zaproszenia zaraz po tym, jak dany użytkownik zaznaczył swoją obecności na twoim profilu zwiększa aż o 40% szansę na to, że zaakceptuje on twoje zaproszenie.

Zadbaj o właściwy harmonogram dystrybucji

Fanpage to idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych, szczególnie tych trwających krótko, jak na przykład „happy hours”. Aby jednak nie denerwować swoich fanów przeterminowanymi postami o zakończonych już eventach czy promocjach zadbaj o właściwy harmonogram dystrybucji na profilu.

Dzięki tej funkcji możesz publikować posty o określonej, ustalonej z góry dacie ważności z dokładnością co do minuty. Po upływie wyznaczonego przez Ciebie terminu wiadomość przestanie być wyświetlana twoim fanom, jednak pozostanie widoczna na twojej profilu. Dzięki temu, ktoś kto trafi na twój fanpage za kilka dni zobaczy, że organizujesz daną określone akacje promocyjne, co może go zachęcić do skorzystania z twojej oferty w przyszłości.

 

Użyte tagi: KBR, Digital Marketing, fanpage, markieting, social media,

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2022 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.