Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Jak dodać obiekt lub salę?

Dołącz do e-konferencje.pl - wspólnie tworzymy niepowtarzalny team konferencyjny.

WPIS ROZSZERZONY - 400 PLN netto/12 m-cy:

W celu dodania prezentacji należy pobrać oraz uzupełnić formularz Formularz zgłoszeniowy i wraz ze zdjęciami w formacie jpg. przesłać na maila: admin@e-konferencje.pl

WPIS PODSTAWOWY - 100 PLN netto/12 m-cy:

  • pełne dane teleadresowe (brak strony www)
  • zdjęcie główne + logo,
  • opis działalności obiektu,. max 1000 znaków.

W celu dodania wpisu należy założyć konto w lewej części serwisu: www.e-konferencje.pl i uzupełnić informację nt. obiektu. Po dokonaniu weryfikacji, skontaktuje się z Państwem handlowiec, który omówi szczegóły.

WPIS MAŁY - darmowy:

  • dane adresowe (brak danych telefonicznych)
  • formularz kontaktowy.

W celu dodania wpisu należy założyć konto w lewej części serwisu: www.e-konferencje.pl i uzupełnić informację nt. obiektu. Po dokonaniu weryfikacji, wpis będzie aktywny w ciągu 1 dnia roboczego.

WPIS ROZSZERZONY sali:

  • dane teleadresowe
  • adres e-mail,
  • opis sali konferencyjnej (nie ograniczamy ilości znaków)
  • galeria zdjęć (nie ograniczamy ilości zdjęć)
  • informacje nt. układów, wymiarów, pojemności

Cena 200 PLN netto + 23% VAT za 12 m-cy

Jeśli posiadasz klika sal, korzystniejsze jest wykupienie wpisu rozszerzonego reklamy obiektu i sal konferencyjnych.

W celu dodania prezentacji należy pobrać oraz uzupełnić formularz Formularz zgłoszeniowy i wraz ze zdjęciami w formacie jpg. przesłać na maila: admin@e-konferencje.pl

Jeżeli  poszukujesz  gotowych i atrakcyjnych cenowo rozwiązań oferta pakietowa jest przygotowana właśnie dla Ciebie

Proponujemy reklamę w kilku serwisach tematycznych:

epakiet =

www.e-konferencje.pl
www.konferencyjne.pl
www.szkolenia24h.pl
www.kursy24h.pl
www.konferencje24h.pl
www.organizatorzyimprez.pl
www.noclegi24h.pl
www.turystyka24h.pl
www.kwatery24h.pl
www.salenawesela.pl

Kupując pakiety płacisz mniej - to najkorzystniejsza oferta cenowa na rynku dla obiektów wynajmujących sale.

Dobra prezentacja to gwarancja sukcesu, a więc nie czekaj z decyzją i zacznij już dziś zarabiać z nami, tylko u nas możesz zaprezentować w pełni swoje usługi w atrakcyjnej cenie.

Pakiet to duża siła przebicia:

  • efektywne dotarcie do klienta: oferta obiektu widoczna w kilku miejscach jednocześnie dla tysięcy użytkowników odwiedzających nasze serwisy - zarówno firmy jak i osoby prywatne,
  • pełen wachlarz usług w jednej cenie: e-pakiet to pełen opis sal konferencyjnych/szkoleniowych, noclegów, organizowanych imprez, etc.
  • uwiarygodnienie firmy: jesteś rozpoznawalny i pozytywnie postrzegany poprzez zamieszczanie ofert specjalnych, informacji prasowych, dotyczących m.in. działalności obiektu, ważnych wydarzeń itp.
  • serwisy reklamujemy na wielu innych stronach, które odwiedzają tysiące użytkowników, oraz w znanych portalach społecznościowych - facebook, goldenline,

Sam decydujesz w jakich serwisach chcesz pokazać swój obiekt.

Możesz skorzystać z  pakietu, który proponujemy  lub stworzyć własny.

W celu otrzymania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

Anna Jaworska

email ania@e-konferencje.pl

telefon 63 242 12 95

telefon komórkowy +48 666 305 599

obsługa województw:

  • kujawsko-pomorskie
  • małopolskie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie

Anna Przybylska

email aniap@e-konferencje.pl

telefon 63 243 33 27

telefon komórkowy +48 666 305 599

obsługa województw:

  • dolnośląskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • mazowieckie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • zachodniopomorskie

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2017 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.