Artykuł:
A-Z Jak zaplanować spotkanie korporacyjne
Napisany przez www.e-konferencje.pl, dnia 2009-10-20 10:04:52
Serdecznie zapraszamy na bezpłatny workshop - MPI Poland Meeting @ BTF "A-Z Jak zaplanować spotkanie korporacyjne" podczas targów przemysłu spotkań Business Tourism Fairs w Warszawskim Centrum EXPO XXI, 4.11.2009r.
Warsztat organizowany jest przez MPI Poland Club, a partnerem strategicznym jest Rezidor Hotel Group Polska. Spotkanie poświęcone będzie planowaniu wydarzenia korporacyjnego, gdzie razem z praktykami branżowymi, w oparciu o własne doświadczenie na przykładzie konkretnego case study, przedstawimy tzw. Mapę drogową jak z sukcesem zaplanować i zrealizować spotkanie korporacyjne.
i podzielenia się z nami własnym doświadczeniem z organizacji spotkań. Naszym celem jest wzajemna wymiana doświadczeń, nauka i rozwijanie umiejętności profesjonalnych plannerów spotkań.
2. Etap planowania:
-
Dla kogo? / cel wydarzenia
-
Budżet
-
Założenia
-
Co musimy dostawcy przesłać, aby przygotował nam dobrą ofertę?
-
Co dostawca musi od nas dostać, aby przygotować ofertę?
-
Kontrakt
-
Przygotowania przed wydarzeniem
-
Realizacja i odbiór
-
Z dostawcami
-
Z Klientem Wewnętrznym – jak obliczyć zwrot z inwestycji (ROI)?
-
Lesson learned
7. Ograniczenia
8. Podsumowanie
Wojciech Liszka, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu, Hotel Radisson BLU Kraków
Bartłomiej Bernabiuk, Specjalista ds. Public Relations, Raiffeisen Bank Polska S.A.
Maria Łukasiak, Meetings & Events Team Leader, ACCOR Poland / Orbis S.A.
Maciej Ogieniewski, CEO, Meeting Designers
MPI POLAND CLUB to oficjalny oddział MPI zrzeszających profesjonalistów z całej Polski zajmujących się obsługą klientów biznesowych, organizacją wydarzeń biznesowych i tworzeniem polskiego przemysłu spotkań.
Rozpocznij już teraz odkrywać doświadczenia MPI i ich pozytywny wpływ na Ciebie.
Użyte tagi: organizacja wydarzeń, organizacja spotkań, organizacja eventów, projekty eventowe, imprezy, imprezy firmowe, imprezy korporacyjne