Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Agencje gotowe na wszystko

Napisany przez LH, dnia 2018-07-03 08:44:45

Są tacy, którzy twierdzą, że jeśli jakiejś firmy nie ma w Internecie, to ona nie istnieje. Ta prawda nie zawsze znajduje potwierdzenie. Internet rzeczywiście stał się wspaniałym źródłem informacji i kanałem przekazu reklamowego, ale obecność w nim, choć ze wszech miar wskazana, nie zawsze jest absolutnie konieczna. A pragną jej niemal wszyscy aktywni na rynku.


Co robią agencje interaktywne

Pełne ręce roboty mają więc agencje interaktywne, zajmujące się kreowaniem marek w Internecie. Tworzą strony internetowe, prowadzą firmowe blogi, kampanie reklamowe i fanpejdże na Facebooku, konta na Twitterze i Instagramie, pozycjonują, reklamują w Google Ads, piszą i publikują teksty, fotografują i filmują. Są jeszcze inne obszary działań, którymi może się zająć agencja interaktywna. Warszawa wydaje się najlepszą możliwą siedzibą dla tego rodzaju agencji reklamowej, ale działają one praktycznie wszędzie i mierzą się z zadaniami o różnym stopniu trudności.

Klienci podnoszą ciśnienie

A radzić sobie muszą z najrozmaitszymi klientami, ich oczekiwaniami i – nie zawsze realistycznymi – wyobrażeniami. Do agencji może się zwrócić np. startup produkujący rękawiczki z sześcioma palcami. Bo tak. To może być całkiem ciekawe wyzwanie, w przeciwieństwie np. do jeszcze jednego sklepu internetowego z suplementami diety. Może się pojawić firma informatyczna, która stworzyła program do domowej cenzury Internetu i upiera się, że za takie rozwiązanie nastoletnie dzieci będą swoim rodzicom bezgranicznie wdzięczne. Albo producent grzejników, który już na wstępie stawia warunek: w logo ma być pingwin albo Eskimos.

Znajdź choć jeden szczegół…

Może też poprosić o reklamę firma, w której nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie, co ją właściwie wyróżnia. Ot, sprzedają coś-tam, podobnie jak setki innych przedsiębiorstw. Towar? Taki sam jak u innych. Ceny? Takie same jak u innych. Obsługa klienta? No wie pan, normalna, a niby jaka by miała być? Zaiste niełatwym zadaniem będzie stworzenie jakiejś wizji takiego biznesu, którą następnie będzie można promować w Internecie. Znaleźć cokolwiek, co takiego klienta jednak wyróżni i pozbawi nijakości. Ba, na dodatek coś, co ów klient zaakceptuje, bo to przecież on decyduje, czy dana wizja doczeka się realizacji.

Reklama internetowa bywa więc trudna nie tylko dlatego, że trzeba dzięki niej skutecznie wypromować coś lub kogoś. Niektóre zadania i niektórzy klienci mogą przyspieszyć siwienie niejednej głowy, a jednak wielu ludzi pracuje w tej branży ze szczerą pasją, podejmując kolejne wyzwania.

Użyte tagi: agencja interaktywna

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.