Artykuł:
Cztery pory roku – Tatry z perspektywy gości Mercure Kasprowy Zakopane
Napisany przez PR, dnia 2011-04-06 13:48:50
Mercure Kasprowy Zakopane zaprasza do udziału w pierwszej edycji konkursu fotograficznego „Cztery pory roku”, który pokaże piękno Tatr w obiektywie fotograficznym gości hotelu. Ten wyjątkowy konkurs ma na celu ukazanie jak zmienia się uroda polskich gór w czasie całego roku – 12 miesięcy trwania całej akcji stwarza fotografom amatorom niezwykły potencjał – ujęć, kolorów, tematów.
Organizatorzy oczekują na zdjęcia od wiosny 2011 do wiosny 2012. Konkurs „Cztery pory roku” jest skierowany do gości hotelu Mercure Kasprowy Zakopane. Dla najlepszych przygotowano atrakcyjne nagrody - dla zwycięzcy weekendowy pobyt w Paryżu, a dla laureatów weekendy w hotelach Grupy Orbis w Polsce. Konkurs zakończy się wernisażem oraz wystawą nagrodzonych prac w hotelowym lobby.
„Cztery pory roku” to konkurs przygotowany specjalnie dla turystów zatrzymujących się w Mercure Kasprowy Zakopane w czasie najbliższych 12 miesięcy. Teraz praktycznie wszyscy goście hotelowi dysponują aparatami fotograficznymi – i robią tysiące zdjęć, odwiedzając Zakopane. Mercure Kasprowy Zakopane postanowił zainspirować swoich gości do twórczego i oryginalnego spojrzenia na Tatry i opracował szeroką formułę konkursu. Wystarczy odwiedzić Zakopane raz w sezonie (wiosna, lato, jesień, zima), spędzić co najmniej dwie doby w hotelu, zrobić zdjęcia, wybrać komplet 4 oryginalnych fotografii, przesłać do organizatorów konkursu i czekać na werdykt jury.
Mercury Kasprowy Zakopane po raz pierwszy organizuje konkurs fotograficzny dla swoich gości. Jest to doskonała promocja zarówno hotelu, miasta, polskich Tatr oraz turystyki. Zdjęcia biorące udział w konkursie pokażą, jak osoby przyjeżdżające z całej Polski i zagranicy postrzegają góry, w różnych porach roku.
Mieszkając i pracując na stałe w Zakopanem nie dostrzegamy całej jego urody. Perspektywa naszych gości, ich zdjęcia oraz wystawa pokonkursowa – ukaże nam na nowo jak piękne jest Zakopane i Tatry. Mercury Kasprowy Zakopane to nie tylko hotel, gdzie można się zatrzymać w komfortowych warunkach i wypocząć – to miejsce, które inspiruje, stwarza możliwości rozwoju i stymuluje do aktywności - przekonuje Philippe Campagno, Dyrektor Mercure Kasprowy Zakopane.
W składzie jury konkursu, oprócz przedstawiciela organizatora - Philippe Campagno, jest Adam Brzoza, jeden z bardziej uznanych fotografików polskich, współpracujący z National Geographic i National Geographic Traveler. Jest on także mieszkańcem Zakopanego, a jego pasją są góry, które od lat fotografuje. Osoba profesjonalnego fotografika oraz entuzjasty gór to najlepsza gwarancja obiektywnej oceny prac biorących udział w konkursie.
Cieszę się, że jestem jurorem w konkursie fotograficznym, który daje szansę amatorom na pokazanie swoich prac i osobistej perspektywy, a jednocześnie stwarza określone ramy. „Cztery pory roku” - to ciekawa konwencja, która pozwala na oryginalne pokazanie Tatr. Przy wielkiej ilości zdjęć, które robimy bez zastanowienia, używając cyfrowego sprzętu, nietrudno popaść w banał, ale z mojego wieloletniego doświadczenia wynika, że polskie góry, przy wprawnym spojrzeniu, zawsze się obronią … – mówi Adam Brzoza.
Patronem mediowym konkursu „Cztery pory roku” jest „Tygodnik Podhalański”, na którego łamach ukażą się najlepsze zdjęcia.
Mercure to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek hotelowych na świecie. Jest obecna w 51 krajach, dysponuje prawie 700 hotelami położonymi przede wszystkim w centrach miast, w pobliżu lotnisk lub w miejscach idealnie nadających się do wypoczynku: w górach, nadmorskich kurortach czy przy polach golfowych. W Polsce działa 13 hoteli Mercure, trzy i czterogwiazdkowych.
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 59 obiektami w 25 miastach w Polsce i 1 hotelem w Wilnie na Litwie. Oferuje ponad 11 tysięcy pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis i Etap, a także Orbis Hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Partnerem strategicznym Orbis jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, operujący 4 200 hotelami z blisko 500 tysiącami pokoi w 90 krajach. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons, Etap Hotel, hotelF1 i Motel 6 a także związane z nimi Thalassa sea & spa i Lenôtre – gwarantują zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia 145 tysięcy pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia
HOTEL MERCURE KASPROWY ZAKOPANE
Użyte tagi: Hotel Mercure Kasprowy Zakopane, Kasprowy, Zakopane, hotele w Zakopanem
Zobacz także:
- Atrakcyjne pakiety dla miłośników sportów zimowych w hotelach marki Mercure
- Adam Małysz otrzymał tytuł Honorowego Obywatela Zakopanego w hotelu Mercure Kasprowy Zakopane
- Adam Małysz odbierze tytuł Honorowego Obywatela Zakopanego w hotelu Mercure Kasprowy Zakopane
- Piękne kobiety w Mercure Kasprowy Zakopane
- Wyróżnienie dla Grands Vins Mercure