Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Jakie rozwiązania technlogiczne pomagają dobrze obsługiwać klientów e-biznesu?

Napisany przez prasowa, dnia 2021-10-21 11:16:02

Jednym z największych wyzwań, jakie stoją dziś przed osobami prowadzącymi biznes w e-commerce jest skuteczna i dobrej jakości obsługa klientów.

Technologia dała nam mnóstwo możliwości, możemy docierać do stałych oraz nowych klientów coraz to bardziej wymyślnymi kanałami. Brzmi wspaniale, bo to oznacza, że mamy naprawdę sporą szansę na faktyczne zaprezentowanie swojej oferty i przekonanie klientów, że warto nam zaufać. Ale jak jest w praktyce? Okazuje się że mnóstwo firm ma spory problem z wykorzystaniem tych wszystkich kanałów komunikacji w sposób, który przełożyłby się na autentyczne zaangażowanie klienta i realne profity dla naszej firmy. Czym większa firma, tym większa ilość klientów, i rzetelna obsługa wszystkich zaczyna wymagać od nas wdrożenia pomocniczych narzędzi, bo coraz częściej zdarza się nam przeoczyć ważnego maila lub nie odbierać telefonu.

 

Zadbaj o obsługę klienta na najwyższym poziomie

Jak sobie pomóc w sytuacji, gdy obsługa klientów w naszej firmie zaczyna napotykać trudności, a jej efektem są negatywne opinie oraz utrata współpracy na rzecz konkurencji? Konieczne jest uzmysłowienie sobie, jak ważne jest dla naszej firmy, by każdy kontakt z klientem był na jak najwyższym poziomie. Dotyczy to zarówno etapu, gdy przekonujemy klienta do wybrania naszej usługi lub towaru, ale także w trakcie zakupu i po nim. Wielu przedsiębiorców traci zaufanie klientów, gdy Ci spotykają się z trudnościami przy zgłaszaniu usterek lub reklamacji. W tych sytuacjach obsługa klienta powinna nadal prezentować się w nienaganny sposób, by w takim newralgicznym momencie nie zepsuć całej swojej wcześniejszej pracy.

 

Gdzie szukać dobrego rozwiązania?

Jeśli Ty również napotykasz trudności w zapewnieniu swoim klientom wystarczająco dobrego poziomu obsługi, wypróbuj niesamowicie funkcjonalny system jakim jest Thulium, wraz z jego poszczególnymi częściami składowymi. Codziennie pomaga on tysiącom firm obsłużyć swoich klientów na wszystkich możliwych kanałach komunikacyjnych tak, by czuli się oni w pełni zaopiekowani i poinformowani w sprawie, w której się kontaktują. Dzięki rozwiązaniom zapewnianym przez Thulium odbierzesz wszystkie połączenia, ułatwisz klientom kontakt bezpośrednio z osobą wyspecjalizowaną w danej sprawie oraz będziesz sprawnie zarządzać całością korespondencji mailowej. Poza możliwościami technologicznymi dotyczącymi kontaktu telefonicznego Thulium zapewnia też nowoczesne narzędzia do angażowania Twoich klientów na stronie internetowej, jak np. czat internetowy, który wyświetla się osobom odwiedzającym Twoją stronę i skutecznie zachęca ich do rozmowy.

 

 

Aktywnie angażuj do rozmowy

Dlaczego czat internetowy jest tak pomocny w dobrej obsłudze klienta? Ponieważ w bardzo szybki sposób pozwala na zadanie pytania osobie, która przegląda Twoją ofertę. Klient szuka jak najszybszych i najprostszych rozwiązań. Nie każdy zadzwoni lub napisze maila, natomiast gdy pytanie wyjdzie z Twojej strony w postaci dymku czatu, klient chętniej wejdzie w konwersację. Każda rozmowa może zostać zapisana do karty CRM, dzięki czemu po jakimś czasie możesz prześledzić całość kontaktu z danym klientem i efektywnie mu pomóc. Więcej informacji o skuteczności czatu internetowego znajdziesz tu https://thulium.com/pl/product/chat/

Użyte tagi: biznes, firma, obsługa, klient

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.