Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Konferencja w hotelu Best Western - najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy

Napisany przez PR, dnia 2017-05-11 12:02:23

Organizacja profesjonalnej konferencji branżowej może przynieść firmie wiele korzyści. Przede wszystkim, konferencje są doskonałym narzędziem do budowania wizerunku marki eksperckiej. Atmosfera spotkań biznesowych sprzyja również nawiązywaniu dobrych relacji z kluczowymi klientami i kontrahentami.

Osobisty kontakt oraz ciekawe, profesjonalnie opracowane tematy, wzbudzają u uczestników konferencji zaufanie i chęci do nawiązania bliższej współpracy. Dobrze przygotowane spotkanie może również posłużyć firmie jako nowy kanał sprzedażowy, przynosząc wymierne zyski.


Dla odniesienia tych korzyści niezbędne jest jednak profesjonalne przygotowanie całego przedsięwzięcia, z dbałością o każdy, nawet najmniejszy szczegół, co bardzo często zniechęca zapracowanych przedsiębiorców do podjęcia się organizacji wydarzenia. Chcąc pokonać te bariery, sieć hoteli Best Western stworzyła specjalną ofertę Best Meeting, skierowaną do biznesu, organizacji i osób, które szukają idealnego miejsca na zorganizowanie spotkań, konferencji czy szkoleń.

Profesjonalna konferencja w hotelu Best Western

Profesjonalna konferencja musi się charakteryzować kilkoma niezbędnymi cechami. Wszystkie znajdują się w pakiecie Best Meeting, który można dopasować do swoich potrzeb w formularzu na stronie internetowej Best Western.

  • Sala konferencyjna

Oferujemy sale konferencyjne o różnej powierzchni – od kameralnych pomieszczeń,
w których odbędzie się spotkanie dla kilku osób, do wielkich sal, liczących nawet 1000 m². W zależności od potrzeb istnieje możliwość dowolnego ustawienia krzeseł. Układ kinowy lub szkolny sprawdzi się w przypadku większej liczby uczestników, podczas wydarzenia o charakterze bardziej oficjalnym, w formie wykładu czy prezentacji. Przy mniejszej liczbie uczestników spotkania biznesowego, warsztatów czy debaty polecamy ustawienie krzeseł przy stole owalnym lub układ stołów w kształcie litery U. Na specjalne eventy, gale czy pokazy możemy również przygotować w hotelowej restauracji układ al`a kabaret, zwany także bankietowym.

  • Catering konferencyjny: poranna i popołudniowa kawa, lunch oraz orzeźwiająca schłodzona woda mineralna serwowana podczas spotkań

Coraz częściej organizowane są konferencje całodniowe, dlatego zadbaliśmy o to, aby w pakiecie Best Meeting znalazł się pełen catering. W połowie spotkania serwujemy obiad, przygotowany przez hotelową restaurację. W trosce o dobre samopoczucie słuchaczy oraz aby uniknąć znużenia, warto zadbać o przerwy kawowe pomiędzy blokami tematycznymi. Organizacja cateringu na miejscu pozwoli na sprawne przeprowadzenie konferencji, bez konieczności opuszczania miejsca spotkania. W trakcie całego dnia podajemy również orzeźwiającą wodę mineralną.


  • Darmowy dostęp do Internetu oraz projektor danych/LCD w sali konferencyjnej

Kluczową kwestią dla powodzenia konferencji jest niezawodność sprzętu multimedialnego. Standardowa oferta obejmuje udostępnienie bez żadnych dodatkowych opłat projektora lub monitora LCD. W zależności od hotelu w pakiecie mogą znaleźć się dodatkowe udogodnienia takie jak: system rejestracji audio-wideo, system wideo-konferencyjny, system konferencyjno-dyskusyjny, system tłumaczeń symultanicznych czy tablica multimedialna. Obecnie bardzo popularne stają się rozwiązania interaktywne, które mają uatrakcyjnić spotkanie. Stąd ogólnodostępny Internet jest standardem w ofercie Best Meeting.

  • Opiekun spotkania pozostający stale do dyspozycji

W trosce o wysoki standard spotkania, w hotelach Best Western służymy pomocą przez cały czas trwania wydarzenia. Konferencje liczące kilkaset osób, to spore przedsięwzięcie logistyczne. Opiekun spotkania pomoże organizatorom w realizacji zadań zgodnie z ustalonym harmonogramem, a także dyskretnie zadba o każdy szczegół i załatwi wszelkie sprawy, które pojawią się podczas spotkania.

  • Scentralizowany formularz Best Meeting

Oferta Best Meeting obejmuje wszystkie hotele naszej sieci, również te poza granicami Polski. Podstawowe informacje takie jak liczba gości czy miejsce spotkania wystarczy wpisać do formularza kontaktowego. Istnieje możliwość, że w danej lokalizacji znajduje się więcej hoteli Best Western. Zapytanie ofertowe zostanie przesłane do wszystkich placówek, które następnie przygotują spersonalizowaną ofertę.

Wysoki standard hotelu w atrakcyjnych miejscach

Best Western – to uznana na całym świecie sieć hoteli, ceniona szczególnie przez klienta biznesowego. W Polsce sieć liczy ponad 20 hoteli w atrakcyjnych lokalizacjach: w samych centrach głównych miast Polski, nad morzem, a także w wielu mniejszych miejscowościach w pobliżu ważnych kompleksów biznesowych i atrakcji turystycznych – od hotelu w bliskiej odległości Stadionu Narodowego do hotelu mieszczącego się w średniowiecznym klasztorze.  

Hotele Best Western charakteryzują się wysokim standardem pokoi i obsługi. Nasze hotele zdobyły szereg wyróżnień, m.in. certyfikaty doskonałości Trip Advisor. Oprócz oferty skierowanej dla klienta biznesowego, oferujemy również wiele atrakcji dla osób, które szukają hoteli w celach turystycznych i rekreacyjnych. Hotele Best Western, to idealne miejsce dla par czy rodzin z dziećmi – na weekendowe wyprawy po nieznanych im jeszcze zakątkach Polski czy jako baza noclegowa podczas wakacyjnego wypoczynku. W zależności od hotelu oferujemy szereg atrakcji i udogodnień: strefy SPA & Wellness, siłownie, place zabaw, boiska sportowe, kolacje tematyczne. Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą na stronie Best Western.

Użyte tagi: Best Western, sale konferencyjne

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2017 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.