Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Konkurencyjność w dobie Internetu

Napisany przez PR, dnia 2016-07-05 10:43:07

Ostatniego dnia marca 2016 roku w rejestrze REGON widniało ponad 2 600 000 wpisanych jednoosobowych działalności gospodarczych. Ze względu na niskie bariery wejścia na rynek praktycznie każdego dnia otwierają się nowe firmy we wszystkich branżach. Wraz z rozwojem Internetu i urządzeń mobilnych, rosną też możliwości, w jakie przedsiębiorstwa mogą się promować - tym bardziej, że konkurencja rośnie.

Jak najlepiej konkurować w turbulentnych warunkach rynkowych? Bardzo często, pomimo genialnego pomysłu, podmioty gospodarcze mają duże problemy ze sprzedażą swoich produktów czy usług. Dzieje się tak czasem, ponieważ ich projekty są nikomu nie znane - dlatego też tak ważna jest promocja firmy. W kliencie trzeba najpierw wzbudzić potrzebę, potem można czerpać korzyści.

Tradycyjne narzędzia reklamowe dzielą się na dwie zasadnicze kategorie - ATL (działania w środkach masowego przekazu, czyli telewizji, prasie czy radio oraz outdoor) i BTL (ulotki, mailing, telemarketing). W tycz czasach najczęściej to jednak nie wystarcza. Kolportaż ulotek czy reklama w telewizji to drogie inwestycje, na które nie każdego stać.

Na szczęście, tutaj z pomocą przyszedł nam Internet. Stosunkowo tanio i skutecznie możemy za pomocą siedzi dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Z bogactwa Internetu czerpać mogą przedstawiciele wszystkich branż. Można stworzyć własną stronę www, założyć firmowego bloga, fanpage na Facebooku, czy jak wielu usługodawców typu fryzjerzy i kosmetyczki posiadać wizytówkę na lokalnym serwisie lub wirtualną prezentację na portalu branżowym typu ikosmetyczka.pl. Jeśli posiada się większy budżet, można rozpocząć promocję firmy z Google AdWords czy zainwestować w linki sponsorowane.

Z pewnością każdy pomysł na biznes ma w dzisiejszych czasach szansę na sukces. Należy jednak uzbroić się w cierpliwość i nauczyć się promować swoje przedsięwzięcie - tym bardziej, że możliwości jest tak wiele.

Użyte tagi: konkurencyjność, Internet

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.