Artykuł:
Masz firmę? Internet najlepszym źródłem informacji o Tobie
Napisany przez J Krzysiek, dnia 2014-08-29 11:14:20
Pytając Polaków o jedno źródło, do którego najchętniej sięgnęliby poszukując informacji czy rozrywki, aż 82% odpowiedziałoby, że Internet. Jedyne 10% wskazałoby telewizję, a po kilka wybrałoby radio czy prasę.
Badanie, które zostało przeprowadzone w styczniu 2014 roku na zlecenie Think Kong jednoznacznie dowiodło, że to sieć www jest najlepszym możliwym źródłem informacji. Wywiad kwestionariuszowy został przygotowany przez agencję SW Research, a do udziału zaproszono ponad 800 osób w wieku pomiędzy 16 a 69 rokiem życia.
Będąc mikro lub małym przedsiębiorstwem, bardzo często na promocję posiadamy bardzo ograniczony budżet. Wiele firm z sektora MŚP nie posiada nawet własnej strony internetowej. W dobie Internetu, gdzie zdecydowana większość konsumentów sięga po produkty czy usługi właśnie do sieci, wprost dużym błędem byłoby nie dać się znaleźć ze swoją ofertą. Powstają portale typu www.alejagospodarcza.pl, gdzie założenie elektronicznej wizytówki firmy jest zupełnie darmowe, a jej prowadzenie również nie wiąże się z żadnymi opłatami. Taka e-wizytówka może służyć jako pewnego rodzaju strona www, ponieważ pozwala na umieszczenie nie tylko danych teleadresowych firmy (z dostępem do mapy Google), ale również na codzienną aktualizację jej treści, czyli oferty handlowej czy opisu działalności, a także dodanie zdjęć, logo.
Internet, jako kopalnia wiedzy, w świetle powyższych badań powinien zostać doceniony zarówno przez przedsiębiorców, jak i klientów, którzy jeszcze bronią się przed aktywnym poszukiwaniem wiadomości w sieci.
Użyte tagi: e-wizytówka, internet