Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Medale okolicznościowe na zamówienie - pozostaw pozytywne wrażenie!

Napisany przez white, dnia 2019-12-30 12:00:51

W życiu każdej organizacji koniec roku to okres nie tylko podsumowań, ale też pierwszych planów na kolejny rok. Jedną z ich części są wydatki na marketing. Co warto uwzględnić w budżetach marketingowych na 2020 rok?

Istnieje multum wydatków, o których należy pamiętać: kanały social media, płatne reklamy, pozycjonowanie, ulotki, gadżety reklamowe i wiele innych elementów składających się w marketingową układankę. Chcąc uniknąć niespodziewanych wydatków już teraz warto zastanowić się nad wszystkimi działaniami reklamowymi planowanymi na przyszły rok.

Jednym z elementów, o którym bardzo często się zapomina na etapie planów - a później w ostatniej chwili szuka zarówno budżetów, jak i wykonawców - są wydarzenia, w których zamierza brać udział marka lub, które sama planuje zorganizować.

 

O czym należy pamiętać?

W przypadku planowania budżetu pod kątem wydarzeń należy uwzględnić dwa typy:

  1. Wydarzenia organizowane przez firmę.
  2. Wydarzenia, w których bierze ona udział.

Zacznijmy od tych drugich, czyli wszelkiego rodzaju branżowych targów, konkursów, czy też wizyt handlowych. Pozycje w budżecie powinny uwzględniać koszty związane z udziałem w targach, budową stoisk, transportem, noclegami, kosztami delegacji i innymi kosztami organizacyjnymi. Na każde z wydarzeń należy również spojrzeć pod kątem tego, co może być dodatkowo potrzebne. Np. w przypadku targów dodatkowymi kosztami mogą być gadżety reklamowe, które rozdawane będą odwiedzającym stoisko.

W przypadku organizacji wydarzeń przez firmę pozycji kosztowych może być znacznie więcej - od wynajęcia miejsca, cateringu, konferansjerów i innych atrakcji dla gości po koszty nagród lub upominków dla nich przeznaczonych. Jeżeli już o nie chodzi, to warto zadbać, żeby wybrane produkty nie tylko pasowały do danej okazji, ale dodatkowo działały na naszą korzyść pozostawiając pozytywne wrażenie na długi czas. Przykładem takiego produktu mogą być np. medale okolicznościowe na zamówienie.


 

Medale - tradycja i nowoczesność

Wydawać by się mogło, że medale to już przeżytek. Tanie krążki kurzące się gdzieś na dnie szaf lub gablot. Faktycznie, tak było kiedyś, ale dziś ilość dostępnych rozwiązań zdecydowanie się poszerzyła, a i technologia poszła do przodu. Medale okolicznościowe nie są już zwykłymi krążkami, które znamy z przeszłości. Obecnie coraz częściej są one projektami stworzonymi na miarę, które nie tylko pasują do sytuacji, w której będą wręczane, ale też działają na korzyść firm i organizacji je wręczających.

Medale okolicznościowe na zamówienie to dziś w pełni customizowane projekty. Tworzy się je od podstaw uwzględniając wszystkie wytyczne jakie przekażemy firmie je produkującej. Mamy więc wpływ nie tylko na kształt medalu, ale też na to, co się na nim znajdzie. W zależności od okazji mogą to być np. słowa podziękowania, daty wyznaczające rocznice, nazwa naszej firmy, jej logo lub wizerunek postaci, która zapisała się na kartach jej historii.

Możliwości jest znacznie więcej i nie ograniczają się tylko do informacji i grafik. Producenci medali dają m. in. możliwość wyboru technik ich wykonania. Do naszej decyzji należy również to, czy medal będzie wykonany w technice 2D, czy 3D. Mamy też wpływ na jego kolory, zarówno jeżeli chodzi o cały medal, jak i poszczególne elementy.

Wybór nie ogranicza się tylko do samego medalu. Chcąc stworzyć naprawdę wyjątkowy upominek możemy sięgnąć po standardowe lub personalizowane etui, w którym umieszczony zostanie medal. Poza nim w eleganckim pudełeczku może znaleźć się również dedykacja lub podziękowanie dla osoby, do której trafi taki elegancki zestaw.

W jakich sytuacjach sprawdzą się medale?

Istnieje szereg wydarzeń w życiu każdej firmy, podczas których uczestnikom można wręczyć medale. Z uwagi na prestiżowy charakter tego upominku warto jednak zawęzić wybór do wydarzeń najważniejszych rangą. Są to np. okrągłe rocznice istnienia, wizyty zagranicznych partnerów, czy też gale podsumowujące, na których nagradza się najlepszych pracowników.

Nie bez znaczenia jest również sposób wręczania tego typu upominków. Wyróżnienia powinno dokonywać się w specjalnie przygotowanym do tego miejscu, które ułatwi obserwatorom dostrzec i nagrodzić oklaskami osoby, do których trafią medale. Podium, scena lub inny rodzaj podwyższenia oraz światła reflektorów podkreśli powagę zarówno samego wyróżnienia, jak i prestiż pamiątki.

Ile to kosztuje?

Wracając do planowania budżetu pytaniem, które z pewnością się nasunie będzie to o koszt. Niestety, gdy chodzi o medale okolicznościowe na zamówienie odpowiedź nie jest jednoznaczna. Istnieje bowiem bardzo dużo czynników, które wpływają na cenę, jak chociażby ich ilość, wielkość, sposób wykonania oraz dodatkowe elementy dołączone do medali.

Na szczęście z pomocą w tej kwestii mogą przyjść firmy specjalizujące się w ich produkcji - chociażby MCC Medale, jeden z czołowych producentów medali na zamówienie. Bardzo często wystarczy wypełnić prosty formularz dostępny na stronie podstawowymi informacjami, żeby otrzymać wstępną wycenę, na podstawie której będziemy w stanie zaplanować pozycję w budżecie.

Użyte tagi: firma, biznes, medale

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.