Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Moc rekomendacji. Jak silnie oddziałują na nas opinie?

Napisany przez link, dnia 2019-07-13 10:36:03

Z poniższego artykułu dowiesz się, dlaczego powinieneś dbać o pozytywne rekomendacje i w jaki sposób możesz je uzyskać. Podpowiemy Ci, jak wizerunek w sieci potrafi wpłynąć na rosnące lub spadające słupki sprzedaży.

 

Opinie mają dziś większe znaczenie niż kiedykolwiek – zwłaszcza te, które pojawiają się w Internecie. To dzięki nim rośnie rozpoznawalność marki, a wraz z nią zainteresowanie jej ofertą. Dlatego jeżeli zależy Ci na biznesowym sukcesie to jednym z elementów, o które musisz zadbać są rekomendacje. Bez nich trudno się dziś wybić na konkurencyjnym rynku. Publikowane w sieci opinie mają wpływ na kształtowanie wizerunku danego brandu. Przeważnie przedsiębiorcy dążą do tego, aby PR ich firmy był możliwie jak najlepszy.  Wizerunek w sieci przekłada się na zyski finansowe i nie pozostaje obojętny dla kontaktów biznesowych z kontrahentami oraz pozycji przedsiębiorstwa jako pracodawcy. Przykładowo, na podstawie poszukiwanych opinii potencjalny klient może podejmować swoją decyzje zakupową, a potencjalny pracownik rozważać aplikacje na konkretne stanowisko. 

 

 

Zdecydowana większość konsumentów zanim wyda pieniądze sprawdza w sieci informacje na temat interesujących ich produktów, usług lub firm. Jeżeli rekomendacje okazują się pozytywne to najczęściej potencjalny klient podejmuje decyzje zakupową. Dlatego warto zwracać się do dotychczasowych konsumentów z prośbą o wystawianie recenzji dla Twoich produktów/usług. Media społecznościowe, firmowa strona www lub strona internetowa e-sklepu, tematyczne fora to miejsca, w których powinny pojawiać się komentarze oceniające Twoją markę i jej dzieła. Zachęcaj klientów wskazując im gdzie mogą napisać o Tobie dobre słowo np. dołączając krótki liścik do przesyłki lub pozostawiając tego typu prośbę w mailu z terminem kolejnej wizyty/spotkania. Dobrze napisana prośba (uwaga! Warto tutaj zadbać o skuteczny content marketing) zadziała. 

Troskę o profesjonalnie realizowane działania w zakresie buzz marketingu i e-PR warto zlecić specjalistom. Doskonale znamy rzeczywistość biznesową i wiemy, że nie każdy przedsiębiorca ma czas by dbać o wizerunek w sieci. Skoro jest on podstawą sukcesu warto przekazać go w ręce ekspertów. Grono sprawdzonych profesjonalistów znajdziesz w Warsaw Media House, gdzie niewygórowane ceny usług łącza się z wysoką skutecznością podejmowanych działań. Oddaj rekomendacje w sprawdzone ręce i umów się na spotkanie z WMH jeszcze dziś. 

 

WMH sp. z o.o. sp.k, ul. Wrzesińska 12 lok 1, 03-713 Warszawa (Port Praski).

LinkedIn, Facebook, Instagram , Publikacje Prasowe

Użyte tagi: komentarze, rekomendacje, pr, opinie

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.