Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Pokój sterowany głosem - Best Western testuje nowe narzędzie

Napisany przez M-S-M, dnia 2017-06-27 12:18:37

Sztuczna inteligencja aktywowana głosem w hotelach? W ciągu najbliższych lat to możliwe. Best Western Hotels & Resorts w wybranych obiektach wprowadzi pilotażowy program wykorzystujący Amazon Echo Dot.

Pokój sterowany głosem, możliwość zadzwonienia do recepcji bez podnoszenia słuchawki i ręcznego wybierania numeru oraz szereg innych korzyści płynących z wykorzystania sztucznej inteligencji w hotelarstwie. Best Western Hotels & Resorts testuje nowe narzędzie, które może przynieść korzyści zarówno gościom, jak i pracownikom sieci.

Amazon Echo Dot, bo o nim mowa, to niepozorne urządzenie posiadające asystentkę głosową – Alexę. Swoje zastosowanie może znaleźć także w obiektach hotelarskich. Co potrafi Amazon Echo Dot? Przetwarzając polecenia głosowe może dostarczać informacje np. poinformować gościa o pogodzie, najnowszych wydarzeniach ze świata oraz odpowiadać na pytania, ale również ustawić budzik czy zarezerwować bilety lotnicze.

- Pracujemy nad testami Amazon Dot, ponieważ uważamy, że w przyszłości właśnie w ten sposób goście mogą chcieć wchodzić z nami w interakcje – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts.

Wdrożenie rozwiązania opartego na sztucznej inteligencji mogłoby wpłynąć także na sposób kontaktu z recepcją, zamawiania obsługi pokojowej, zgłaszania różnego rodzaju problemów. Co więcej, w dalszej perspektywie mogłoby być wykorzystywane także przez pracowników, np. serwis odpowiedzialny za utrzymanie czystości w pokojach, w zakresie raportowania.

Obecnie sieć współpracuje z Runtrizem w celu przygotowania i wdrożenia programu pilotażowego, który wstępnie zostanie przetestowany w około dwunastu obiektach.

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

PR

Użyte tagi: Best Western, hotele, hotel Best Western

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.