Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Polska, jako kraj wielkich możliwości turystycznych podczas targów w Berlinie

Napisany przez www.e-konferencje.pl, dnia 2009-02-26 13:49:18

125 wystawców z całej Polski w tym samorządów, regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, biur podróży hoteli zrzeszeń i stowarzyszeń, punktów i centrów informacji turystycznej będzie się promowało na stoisku narodowym Polskiej Organizacji Turystycznej podczas tegorocznych berlińskich targów ITB trwających od 11 do 15 marca.

125 wystawców z całej Polski w tym samorządów, regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, biur podróży hoteli zrzeszeń i stowarzyszeń, punktów i centrów informacji turystycznej będzie się promowało na stoisku narodowym Polskiej Organizacji Turystycznej podczas tegorocznych berlińskich targów ITB trwających od 11 do 15 marca.

Jak podaje POT - od jedenastu lat Polska zajmuje w kompleksie wystawienniczym Messe Berlin halę 15.1 o powierzchni półtora tysiąca metrów kwadratowych. Ponad sto metrów kwadratowych zajmie stoisko Pomorza, które pełniło będzie rolę Regionu Partnerskiego stoiska polskiego.

Flagowym produktem będzie prezentowany przez Gdynię The Tall Ship's Races - Gdynia 2009, czyli największy zlot żaglowców, które pojawią się u polskich wybrzeży 3 i 4 lipca. W programie promującym region i tę widowiskową imprezę zaplanowano: konferencję prasową, koncerty szantowe, występ zespołu muzyki dawnej, pokazy masaży i zabiegów spa, konkursy i degustacje. Podróżnych wysiadających na głównym dworcu kolejowym w Berlinie powita dwustronna reklama o powierzchni 200 metrów kwadratowych nawiązująca do Gdynia Tall Ship's Races.

Stoisko Polskiej Organizacji Turystycznej zachowa znaną z ubiegłorocznych ITB aranżację projektu Elżbiety Perłowskiej. W zamyśle kompozycji scenograficznej wykorzystane zostało sugestywne biało-czerwone zestawienie kolorystyczne elementów architektury wnętrza z silnie wyeksponowanym, rozpoznawalnym powszechnie logo polskiej turystyki. Ważnym elementem jest pokaźnych rozmiarów telebim służący emisji promocyjnych materiałów filmowych przygotowanych przez polskich wystawców, a także kameralna scena - miejsce pokazów i prezentacji, promocyjnych konkursów i widowiskowych występów artystycznych.

We wtorek 3 marca, na tydzień przed uroczystym otwarciem targów ITB 2009, odbędzie się w Berlinie konferencja prasowa prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Ośrodek POT w Berlinie zaprosił już na spotkanie niemieckich dziennikarzy reprezentujących lokalne dzienniki, pisma branżowe, stacje radiowe i telewizyjne oraz korespondentów polskich akredytowanych w Berlinie. Spotkanie z szefem narodowej organizacji turystycznej będzie okazją do przedstawienia danych statystycznych turystyki polskiej za rok 2008, planów na rok 2009 oraz informacji o polskim wystąpieniu na targach ITB 2009. Dziennikarze zapoznają się również z ofertą turystyczną województwa pomorskiego. Konferencja prasowa odbędzie się w reprezentacyjnej sali balowej International Club Berlin o ujmująco propolskiej aranżacji - jej ściany zdobią akwarele przedstawiające polskie miasta.

Inna ciekawie zapowiadająca się konferencja prasowa zaplanowana została na czwartek, 12.03.2009 w godzinach 15.50-17.30. Poświęcona zostanie „Turystyce transgranicznej Polski, Niemiec i Czech po rozszerzeniu Unii Europejskiej oraz Strefy Schengen. Organizatorem jest Stowarzyszenie Gmin Polskich Euroregionu Nysa. Miejsce: ICC Messe Berlin, Centrum Kongresowe, sala 8.

Po raz drugi berliński Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej organizuje w trzech pierwszych dniach targów spotkania z dziennikarzami niemieckimi. Spotkania odbywają się w Klubie Polskim, zawsze w godzinach od 16 do 18. Mają formę swobodnej rozmowy prasowej o atrakcjach turystycznych Polski. Głównymi tematami spotkań będą: w środę, 11.03.09 - turystyczna oferta regionu pomorskiego; w czwartek, 12.03.09 - zabytki techniki na terenie Śląska; w piątek, 13.03.09 - polska oferta wellnes i spa.

W trakcie targów, w spotkaniu z kierownictwem Polskiej Organizacji Turystycznej wezmą udział marszałkowie województw i prezesi regionalnych organizacji turystycznych. Omówione zostaną efekty dotychczasowej i możliwości przyszłej wspópracy.

W bardzo bogatym programie targów ITB 2009 na uwagę zasługuje także seminarium „Jak zdobyć niemieckiego turystę?”, organizowane przez berliński Ośrodek POT dla przedstawicieli regionalnych organizacji turystycznych. Celem spotkania jest przedstawienie preferencji turystycznych mieszkańców Niemiec oraz najlepszych praktyk z zakresu promocji i reklamy, pozwalających na skuteczne dotarcie z ofertą do klienta niemieckiego. Omówione zostaną także przykłady podróży studyjnych dla mediów i touroperatorów niemieckich. Swoimi doświadczeniami podzielą się z uczestnikami seminarium przedstawiciele niemieckich agencji reklamowych oraz specjaliści z dziedziny PR. Seminarium odbędzie się w czwartek, 12 marca, w godz. od 11.00 do 13.00, w Palais am Funkturm na terenach targowych.

Tradycyjnie podczas targów ITB prezes Polskiej Organizacji Turystycznej i jego współpracownicy spotkają się z polskimi wystawcami oraz niemieckimi partnerami, przedstawicielami regionów, branży turystycznej, polskich oraz niemieckich biur podróży. Spotkanie jest zawsze doskonalą okazją do wymiany doświadczeń oraz przedstawienia planów działań Polskiej Organizacji Turystycznej na kolejny rok. Tegoroczny Wieczór Polskich Wystawców odbędzie się w czwartek, 12 marca w godzinach od 19 do 22 w jednym ze stylowych berlińskich lokali w sercu Charlottenburga.

Źródło: POT

Użyte tagi: pot, targi turystyczne, targi, turystyka, polska

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.