Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”

Napisany przez www.e-konferencje.pl, dnia 2009-03-02 10:53:50

Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana.

Szanowni Państwo,

Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana.

Nurtuje nas pytanie - jakie faktycznie korzyści można odnieść w wyniku takich imprez?
Jakie należy stawiać przed nimi cele?
Jak powinno wyglądać modelowa organizacja imprezy?
Co należy wykonywać przed, co - w trakcie, a co - postfactum?
Pytań jest wiele.Zebraliśmy je razem - spróbujemy szukać odpowiedzi!

Postanowiliśmy zorganizować specjalną konferencję dedykowaną tym zagadnieniom.
Zależy nam na Państwa aktywnym w niej uczestnictwie
Zapraszamy do szerokiego udziału!
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy więc do Warszawy.
Do zobaczenia

Wiesław Bełz
wraz z zespołem "Konferencje w Domenie Silesia"

KONFERENCJA W PIGUŁCE
Tematy które zostaną poruszone na imprezie:

* Czy coś takiego jak marketing konferencyjny w ogóle istnieje ?
* Jakie warunki powinna spełniać dobra impreza typu konferencyjno-seminaryjnego? " Czy konferencja może przysparzać sponsorom klientów?
* Jakie inne korzyści może przynosić udział sponsorski w konferencji?
* Jak dobrze przygotować się do występu na konferencji (stoisko, prezentacja, eventy, etc)?
* Jakie działania podjąć przed konferencją?
* .. a jakie po jej zakończeniu?
* jak przygotować się organizacyjnie do udziału w konferencji?
* Ile należy przeznaczyć pieniędzy na udział w takiej imprezie?
* W ilu (i w jakich) imprezach warto wziąć udział, a w których nie warto?
* Jakie akcesoria marketingowe warto mieć w związku z konferencjami (ramowe wystąpienia konferencyjne, materiały dla prasy, filmy, prezentacje mm, etc)?
* Jak występować na konferencji (z czym-z jaką ofertą, w jaki sposób)?

MIEJSCE
Sala Konferencyjna Urzędu Dozoru Technicznego
ul. Szczęśliwicka 34
02-353 Warszawa

TERMIN

  • 11 marca

     

UDZIAŁ W KONFERENCJI
* cena udziału w konferencji wynosi - 61 zł/osoby (wystawiamy faktury vat). Wpłaty prosimy dokonywać na numer konta który mozna znaleźć tutaj

PRZEWIDYWANA SKALA IMPREZY

  • około 100 osób

Szczegółowe informacje: http://potencjal.konferencje.silesia.pl/index.htm

Źródło: pr

Użyte tagi: konferencje, sale konferencyjne, hotele, konferencja

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.