Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Przenoszenie biznesu do sieci. Czy da się to zrobić w przypadku rozliczeń z klientami?

Napisany przez white, dnia 2019-03-15 11:07:36

Wiele firm rezygnuje dziś z działalności stacjonarnej. Kalkulacje pokazują bowiem, że w większości przypadków – zależnie, rzecz jasna, od branży – jest to zagrywka skuteczna i opłacalna. Pozostaje jednak pytanie o rozliczenia z klientami. Czy one także mogą pojawić się w wersji internetowej?

Jak się przenieść?

Przenoszenie swojego biznesu wymaga nie tylko cierpliwości, odważnej decyzji oraz konkretnych działań, ale także wiedzy. To sposób na rozwój firmy lub jej ratunek przed upadkiem, ale jednocześnie jest to także problem. Wiele osób zastanawia się, jak się przenieść z funkcjonowania stacjonarnego, ułożonego, na funkcjonowanie mobilne, sieciowe. Wiele kwestii pozostaje niepewnych, jak np. rozliczenia fakturowane z klientami.

 

Problem z rozliczeniami

Generalnie z rozliczeniami zawsze jest problem. Z jednej strony wielu klientów nie płaci od razu, co wymaga albo wzięcia małej pożyczki (w firmach rzetelnych, ale niekoniecznie bankach) albo e-faktoringu (w NFG lub innych tego rodzaju podmiotach). Rozliczenia, które do tej pory wykonywane były stacjonarnie, teraz muszą przejść na stronę wirtualną i najczęściej dobrze jest pozostawić je w rękach fachowców od księgowości. Dobrym pomysłem jest wiec outsourcing.

 

 

Postaw na fachowców

Stawianie na fachowe rozwiązania jest niezwykle skuteczne i przynosi zyski. Dlatego przy przenoszeniu całego biznesu do sieci, warto postawić na ludzi, którzy na co dzień działają w nim, np. w zakresie księgowości. W tym wypadku można poszukać takich firm np. jak NFG lub innych tego rodzaju, by mieć pewność, że profesjonalne, fachowe działania przyniosą sukces i skuteczne, bezbolesne przejście z funkcjonowania stacjonarnego do mobilnego.

 

Nie zamykaj się na rozwój

Warto także brać pod uwagę zmianę sposobu fakturowania, prowadzenia księgowości i wielu innych kwestii związanych z rozliczeniami z klientem. Dlatego wybierając pomoc outsourcingową, fachową i nastawioną na działania w sieci, działania mobilne, można z łatwością przekonać się co do płynności dopasowania do rozwoju firmy.

Użyte tagi: biznes, firma, rozwój

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2019 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.