Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Radisson Hotel Group wprowadza program szybkich testów COVID-19 dla gości oraz uczestników spotkań

Napisany przez Radisson Blu Hotel, Kraków, dnia 2021-04-12 11:16:02

W ramach swojego stałego zaangażowania na rzecz bezpiecznego powrotu do aktywnej turystyki wypoczynkowej i biznesowej Radisson Hotel Group uruchamia program szybkich i niedrogich testów COVID-19. To pierwsza grupa hotelowa, która wprowadza taką usługę w regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki (EMEA). Po jego pełnym wdrożeniu każdy hotel zapewni gościom i uczestnikom spotkań odpowiednio przygotowane miejsce oraz profesjonalną usługę przeprowadzenia testu PCR.

 

Radisson Hotel Group wprowadza program szybkich testów COVID-19 dla gości oraz uczestników spotkań

Kompleksowy program testów dla wszystkich gości w kontekście usług hotelarskich jest w regionie przełomowy. Został wprowadzony, by zapewnić podróżnym bezpieczeństwo w czasie stopniowego powrotu gospodarki do swobodnego przemieszczania się i organizacji wydarzeń biznesowych.

Nowy program testowania jest rozszerzeniem kompleksowego Protokołu Bezpieczeństwa – Radisson Hotels Safety Protocol wprowadzonego przez Radisson Hotel Group w 2020 roku we współpracy z SGS, wiodącą na świecie firmą zajmującą się kontrolą, weryfikacją, certyfikacją norm sanitarnych.

Do przestrzegania protokołów zobowiązane sa wszystkie hotele sieci na całym świecie. Wprowadzenie testów PCR jest też uzupełnieniem oferty pokoju hybrydowego i spotkań hybrydowych w ramach Hybrid Meeting Solutions, która wspiera gości i klientów z całego świata w organizacji różnego typu wydarzeń.

Usługa szybkiego testowania będzie dostępna w hotelach uczestniczących w programie w wybranych krajach – w tym w Polsce.

Globalnym partnerem jest firma Hughes Healthcare oraz testy antygenowe przepływu bocznego, które okazały się jednymi z najbardziej czułych i najdokładniejszych. Goście uczetniczący w wydarzeniach i spotkaniach zorganizowanych, zatrzymujący się w hotelach Radisson Hotel Group grupy mogą również wykonywać testy PCR, w ramach partnerstwa grupy z firmą SYNLAB – wiodącym ogólnoeuropejskim dostawcą usług laboratoryjnych i diagnostyki medycznej między innymi dla UEFA oraz z firmą Eurofins – liderem w dziedzinie analiz biologicznych, partnerem wyścigów Formuły1. Wybrane hotele będą oferować testy PCR na miejscu dla grup lub osób – wykonane przez firmę zewnętrzną - lub testy PCR z samodzielnym pobieraniem próbek.

Możliwość oferowania szybkich testów gościom oraz profesjonalistom zajmującym się organizacją spotkań, imprez i konferencji to kolejny krok w kierunku bezpiecznego powrotu do aktywnych podróży indywidualnych i biznesowych. Oferujemy w ten sposób gościom i uczestnikom wydarzeń spokój ducha i pewność, że znajdują się w bezpiecznym i zdrowym środowisku. Tym samym poszerzamy ofertę Radisson Hotel Group, dostosowując się szybko i skutecznie do nowych wymagań. Przełomowy program testów w połączeniu z naszym Protokołem Bezpieczeństwa podkreśla ciągłe zaangażowanie sieci w bezpieczeństwo i ochronę zdrowia gości, partnerów i pracowników” – mówi Chema Basterrechea, Executive Vice President & Chief Operating Officer Radisson Hotel Group EMEA.

 

Opcje testowania COVID-19 obejmują:

  • Szybkie testy antygenowe COVID-19 oferowane przez wyspecjalizowaną zewnętrzną firmę testującą i przeprowadzane przez przeszkolonego pracownika służby zdrowia na miejscu w hotelu przed wydarzeniem / spotkaniem

  • Możliwość przeprowadzenia testów PCR w lokalizacji w pobliżu hotelu

  • Dostęp do testów PCR z samodzielnym pobieraniem próbek – w krajach, w których jest to prawnie dozwolone

  • Testy PCR grupowe lub VIP na miejscu w hotelu

W miarę wdrażania programu testowania COVID-19, co najmniej jedna z tych opcji będzie dostępna w uczestniczących hotelach.

Najwyższym priorytetem Radisson Hotel Group jest zdrowie, bezpieczeństwo i ochrona gości, członków zespołu i partnerów biznesowych. W maju 2020 roku grupa ogłosiła wprowadzenie Protokołu Bezpieczeństwa wypracowanego we współpracy z firmą SGS. Obejmuje on jeszcze większą dbałość o czystość i higienę – szczególnie w przestrzeniach wspólnych, zainstalowanie stacji dezynfekujących na całym terenie obiektu, środki ochrony osobistej dla członków zespołu, wprowadzenie zasad dystansu społecznego, lepszą cyrkulację powietrza, rygorystyczne procedury przygotowywania posiłków i wprowadzenie hybrydowych opcji spotkań.

Radisson Hotel Group odegrał kluczową rolę w opracowaniu protokołu „Bezpieczne podróże” wprowadzonego przez World Travel and Tourism (WTTC) – czyli globalnych ram zapewniających bezpieczny powrót do biznesu dla przemysłu turystycznego. Zaproponowana w jego ramach Pieczęć Safe Travels jest obecnie zatwierdzona w ponad 200 ośrodkach na całym świecie.

###

KONTAKT DLA MEDIÓW

Martin Melzer, Director PR & Communication, Central & Southern Europe

martin.melzer@radissonhotels.com

 

Evi Robignon, Communications Manager

evi.robignon@radissonhotels.com



O RADISSON HOTEL GROUP

Radisson Hotel Group to jedna z największych na świecie grup hotelarskich, posiadająca dziewięć różnych marek hotelowych oraz ponad 1500 obiektów działających lub będących w budowie w 120 krajach. Nadrzędnym mottem grupy jest: „Every moment matters” z podpisem „Yes I Can!”, które najlepiej ilustrują jakość jej usług.

Do Radisson Hotel Group należą marki: Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson oraz prizeotel.

Radisson Rewards to globalny program lojalnościowy, zapewniający spersonalizowane sposoby kreowania „chwil, które mają znaczenie”. Oferuje wyjątkowe korzyści lojalnościowe gościom, organizatorom spotkań, biurom podróży i partnerom biznesowym.

Radisson Meetings zapewnia rozwiązania potrzebne do realizacji każdego spotkania i wydarzenia, w tym rozwiązania hybrydowe, które w centrum swojej uwagi stawiają gości i ich potrzeby. Radisson Meetings opiera się na trzech silnych zobowiązaniach do świadczenia usług: osobistych, profesjonalnych i niezapomnianych, przy jednoczesnym zapewnieniu doskonałej obsługi i 100% neutralności węglowej.

Radisson Hotel Group oraz obiekty posiadające licencję firmy zatrudniają ponad 100 000 pracowników.

 

Więcej informacji:

https://www.radissonhotels.com/corporate

https://www.radissonhotels.com/en-us/experience/serviced-apartments

 

Znajdź nas na:

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/radisson-hotel-group/

Instagram: https://www.instagram.com/radissonhotels/

Twitter: https://twitter.com/radissonhotels

Facebook: https://www.facebook.com/radissonhotels

YouTube: https://www.youtube.com/radissonhotelgroup



O Hughes Healthcare

Założona w 2001 roku Hughes Group rozpoczęła działalność w zakresie opieki zdrowotnej w 2015 roku, początkowo w dziedzinie neurologii, wspierając rozwój leków i urządzeń medycznych, a następnie w sferze masowych, szybkich testów Point-of-Care.

W 2020 roku firma Hughes Healthcare opracowała protokół masowego podwójnego testowania osób w celu kontrolowania i zwalczania COVID-19.

Więcej na: https://www.hugheshealthcare.co.uk/



O Synlab

Grupa SYNLAB jest wiodącym europejskim dostawcą usług laboratoryjnych i diagnostyki medycznej. Oferuje pełen zakres diagnostyki medycznej dla pacjentów, lekarzy, szpitali i przemysłu farmaceutycznego.

SYNLAB działa w 36 krajach na czterech kontynentach. Zatrudnia około 20 000 pracowników, w tym ponad 1200 ekspertów medycznych, a także wielu innych specjalistów – biologów, chemików, techników. Przeprowadza 500 milionów testów laboratoryjnych rocznie. W 2020 roku osiągnęła przychody w wysokości 2,6 mld Euro.

Więcej na: www.synlab.com

Użyte tagi: hotel, goście, zdrowie

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2022 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.