Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Restauracyjny marketing mix dla zarządzających lokalami gastronomicznymi

Napisany przez PR, dnia 2013-02-21 09:03:51

Organizator XVII Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro zapewnia szeroki wachlarz szkoleń z zakresu marketingu, promocji i budowania wizerunku lokalu. W trakcie pierwszych dwóch dni Targów odwiedzający będą mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistów z branży, a także wysłuchać porad i skorzystać z doświadczenia autorytetów kulinarnych, m.in. Marty Gessler, właścicielki warszawskiej Qchni Artystycznej.

Precyzyjne określenie celów marketingowych, rola spójnego wizerunku oraz dobrze zaplanowane działania promocyjne, które pomogą wyróżnić ofertę restauracji na tle konkurencji, to elementy decydujące o sukcesie lokalu. Targi EuroGastro, które odbędą się 20-22 marca br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie przy ul. Marsa 56c, to dobra okazja do zdobycia bądź uporządkowania tej wiedzy.

Goście specjalni

Na konferencji pt. „Aranżuj, gotuj, zarabiaj, czyli jak z sukcesem wykreować restaurację…”  organizowanej przez Food Service Magazyn HoReCa omówiona zostanie tematyka dotycząca tworzenia marketingowej i kulinarnej wizji lokalu oraz sposobów budowania charakterystycznego i spójnego wizerunku restauracji. Uczestnicy dowiedzą się także jakimi sposobami przyciągnąć i utrzymać uwagę gości oraz mediów. Dodatkowo obecni będą goście specjalni, którzy podzielą się swoim doświadczeniem. Będą to trzy zdobywczynie tytułu „sukces marketingowy” przyznawanego w trzech kategoriach. Laureatkami są: Marta Gessler – założycielka „Qchni Artystycznej” (kategoria „Autorytet kulinarny”), Justyna Kosmala z „Charlotte chleb – wino” („Trendsetter”) oraz Justyna Zdunek z ”Metamorfozy” („Regionalizm”).

Naukowe spojrzenie

Specjalistki z Katedry Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji SGGW w ramach seminarium „Wybrane aspekty strategii marketingowej lokalu gastronomicznego” poprowadzą trzy spotkania poświęcone wyróżnieniu oferty lokalu na tle konkurencji. W trakcie wykładów pt. „Główne trendy w ofercie kulinarnej gastronomii: Jak wyróżnić się na tle konkurencji”, „Kreacja marek w gastronomii” oraz „Innowacyjne formy promocji w gastronomii” przybliżą słuchaczom tematykę najnowszych trendów kulinarnych, a także najskuteczniejsze strategie stosowane przy tworzeniu identyfikacji marek w gastronomii, m.in. nazwy, logotypu, które przełożyły się na rozpoznawalność restauracji. Uwzględnione zostaną także nowoczesne działania promocyjne z zakresu reklamy, promocji sprzedaży, PR oraz marketingu bezpośredniego.

Uzupełnieniem seminarium SGGW będą jeszcze dwie prezentacje: „Usługi gastronomiczne w zaspokajaniu potrzeb żywieniowych współczesnego turysty” oraz „Zarządzanie rotacją stolików w lokalu gastronomicznym”.

Umiejętne planowanie

Warsztaty pt. „Jak umiejętnie przygotować kalendarz promocji restauracji”, które zostaną poprowadzone przez ekspertów z firmy AF Media, właściciela Serwisu Gdziezjesc.info®, na przykładach wskażą jak mogą wyglądać cele marketingowe w różnych okresach funkcjonowania restauracji oraz jak zaplanować działania promocyjne na przestrzeni roku. Uczestnicy szkolenia pod okiem specjalistów przygotują wstępny kalendarz promocji swojej restauracji. Dodatkowo będzie można pozyskać wiedzę, jak umiejętnie wykorzystać budżet przeznaczony na kampanię reklamową, uwzględniając przy tym potrzeby i możliwości lokalu.        

Warunki uczestnictwa

Koszt warsztatów organizowanych przez Food Service Magazyn HoReCa wynosi 49 zł, pozostałe są bezpłatne. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja i wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie organizatora szkolenia.

Więcej informacji o warsztatach:

  1. Warsztaty Food Service:

http://www.eurogastro.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=172&Itemid=641&lang=pl

  1. Warsztaty SGGW:

http://www.eurogastro.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=171&Itemid=640&lang=pl

  1. Warsztaty AF Media, Gdziezjesc,info®

http://www.eurogastro.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=168&Itemid=639&lang=pl

 

Szkolenia odbędą się na terenie Targów EuroGastro, na które obowiązuje oddzielna rejestracja. Można jej dokonać na miejscu lub on-line na www.eurogastro.com.pl/rejestracja.

Dogodny dojazd

Na targi będzie można dostać pociągiem SKM w pociągiem Kolei Mazowieckich z dworca Warszawa Śródmieście, Warszawa Wschodnia lub Warszawa Zachodnia. Stacja docelowa - Warszawa Gocławek - znajduje się w odległości około 700 metrów od Centrum MT Polska. Czas dojazdu pociągiem z centrum Warszawy do stacji docelowej nie powinien przekroczyć 20 minut.

PR

Użyte tagi: Targi Euro Gastro, restauracje, hotele, restauracje hotelowe

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.