Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Spotkania firmowe - jak wybrać odpowiednie miejsce?

Napisany przez white, dnia 2019-07-13 21:20:37

Biznes w Gdańsku w ostatnich latach ma się naprawdę dobrze. W 2018 roku liczba przedsiębiorstw gospodarki narodowej zarejestrowanych w KRS wzrosła o ponad 3600 nowych firm, a w końcu maja liczba podmiotów zarejestrowanych w całym województwie przekroczyła 301 tysięcy. Bezrobocie w regionie należy do najniższych w kraju. Jak wiadomo, ważną częścią w życiu przedsiębiorstw są spotkania integracyjne i inne imprezy firmowe. Gdzie zorganizować spotkanie biznesowe w Gdańsku? Na co zwrócić uwagę?

Lokalizacja

Spotkania biznesowe służą nie tylko integracji zespołu pracowników. Coraz częściej mają też na celu budowanie świadomości marki wśród lokalnej społeczności albo stają się częścią strategii zmierzającej do pozyskania nowych klientów. Lunch czy kolacja biznesowa powinny mieć odpowiednią oprawę i klimat. Dlatego kluczową rolę odgrywa lokalizacja miejsca, w którym je organizujemy. Z jednej strony, wybierając dobrą restaurację w Gdańsku powinniśmy zwracać uwagę na możliwości komunikacyjne – łatwy dojazd do wszystkich miast aglomeracji. Z drugiej strony powinniśmy pomyśleć o zapewnieniu gościom odpowiednich warunków pozwalających poczuć się swobodnie i odpocząć od miejskiego zgiełku. Najlepiej wybierać więc restaurację w otoczeniu zieleni, starzające okazję do wyciszenia i obcowania z naturą.

 

Dobra kuchnia

Jedzenie od setek lat towarzyszy nie tylko spotkaniom rodzinnym, ale jest też ważnym elementem polityki, dyplomacji czy kultury biznesu. Wspólny obiad stanowi doskonałą okazję do wymiany myśli, zbadania nastawienia potencjalnego klienta itd. Wybierając restaurację na spotkanie biznesowe, trzeba zwrócić uwagę na jakość usług gastronomicznych i kartę dań serwowanych przez szefa kuchni.

 

 


Sale konferencyjne

Poszukując restauracji na spotkanie biznesowe, warto zwrócić również uwagę na sale konferencyjne czy sale szkoleniowe oferowane przez dany ośrodek. Chodzi tu nie tylko o ich wielkość, ale również wyposażenie. Standarem powinny być sprzęty audio-wizualne i klimatyzacja umożliwiające przeprowadzenie profesjonalnych konferencji i szkoleń w komfortowych warunkach. Jeśli organizujemy tego typu wydarzenie, tym bardziej powinniśmy zwrócić uwagę na lokalizację restauracji. Jej oddalenie od centrum miasta pozwoli uczestnikom skupić się na zdobywaniu nowej wiedzy i umiejętności.

 

Doświadczenie pracowników

Nic nie jest tak istotne, jak jakość obsługi w czasie imprezy biznesowej. Wpłynie ona nie tylko na przebieg uroczystego obiadu czy zachowanie porządku w czasie konferencji. Zdecydowanie łatwiej będzie też zorganizować event. Pracownicy podpowiedzą najlepsze rozwiązania i pomogą wybrać odpowiednie sale czy zorganizować przerwę kawową.

Jeśli organizujesz spotkanie biznesowe w Trójmieście, możesz zdecydować się np. na restaurację Zacisze. Osiedle Łostowice pozwoli na zorganizowanie wydarzenia w kameralnej atmosferze, innej niż ta panująca na co dzień w warunkach biura. Samo położenie restauracji pozwoli bez przeszkód dotrzeć wszystkim uczestnikom wydarzenia niezależnie od tego, w którym z miast aglomeracji mieszkają. Więcej informacji znajdziesz na stronie restauracji: https://zacisze.gda.pl/.

 

Użyte tagi: spotkania, miejsca, wybór, sale, hotele, wynajem

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.