Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Turystyka biznesowa – to się opłaca!

Napisany przez M-S-M, dnia 2013-11-13 09:17:43

Hotelarze wiedzą, jak ciężko zarabia się w kraju, w którym przez większą część roku panują niskie temperatury powietrza niesprzyjające aktywnej turystyce. Siłą rzeczy turystyka biznesowa stała się głównym motorem napędowym tego sektora.

     W dzisiejszych czasach na wagę złota stała się wiedza dotycząca skutecznego pozyskiwania klientów biznesowych, tak, aby zwiększyć obłożenie pokoi i tym samym stać się hotelem pierwszego wyboru dla klienta indywidualnego i biznesowego, ale jak to się mówi nic o nas bez nas – dobrze zaplanowana reklama potrafi czynić cuda i czyni.

Serwisy społecznościowe
      Facebook, GoldenLine, Google+, Pinterest, Youtube, Instagram, LinkedIn: Polska, Twitter – gdzie jeszcze nie ma chociażby wzmianki o Państwa hotelu? O którym z wyżej wymienionych serwisów jeszcze Państwo nie słyszeli? Warto nadrobić zaległości w tym temacie, bo w dzisiejszych czasach życie hotelu toczy się przede wszystkim w serwisach społecznościowych a nie na macierzystej stronie www obiektu.  W niektórych z wyżej wymienionych serwisach można budować swoje profile, w innych dodawać najważniejsze informacje, a jeszcze w innych wrzucać krótkie filmiki – i właśnie te ostatnie skupiają największą uwagę potencjalnych odbiorców. Własne kanały filmowe są doskonalą formą reklamy – Hotel Narvil jest przykładem obiektu, którego filmy zachwycają. Oto jeden z nich.


Prezentacje w serwisach skupiających obiekty sektora turystyki biznesowej
      Tego typu serwisy, jak chociażby E-konferencje.pl pojawiły się mniej więcej w tym samym czasie, czyli kilka lat temu i do dzisiejszego dnia skupiają już spore grono stałych użytkowników rezerwujących sale konferencyjne i szkoleniowe na najróżniejsze wydarzenia. Prezentacja w takim serwisie to pierwszy krok w stronę dobrej reklamy internetowej w zakresie turystyki biznesowej, gdyż dla wielu organizatorów imprez analiza prezentacji w serwisach to pierwszy i najważniejszy krok na drodze do wyboru miejsca na wydarzenie klienta.
     Same prezentacje hoteli z biegiem lat również przeszły modyfikacje, a to ze względu na fakt, iż kiedyś bardziej stawiano na treść opisującą usługi hotelu – dziś użytkownik chce widzieć wnętrze sal i pokoi na zdjęciach, tereny okalające obiekt czy też restaurację – uzupełnieniem prezentacji coraz częściej są właśnie filmiki czy odnośniki do serwisów społecznościowych.

Artykuły i aktualne oferty specjalne publikowane w najróżniejszych serwisach branżowych
     Im więcej publikacji i ofert specjalnych tym większa szansa, że ofertą zainteresują się klienci, dlatego hotele powinny postawić również na stale aktualizowane artykuły i pakiety specjalne, którymi będą się dzielić z czytelnikami. Przykładem hotelu, który doskonale radzi sobie z działalnością PR i marketingiem jest Hotel Radisson Blu Kraków, który regularnie informuje swoich użytkowników i czytelników o tym, co się dzieje w hotelu, w jakich akcjach społecznych pracownicy hotelu biorą udział czy też o nowościach wprowadzanych w wyposażenie czy też do menu. W samym serwisie e-konferencje.pl Hotel Radisson Blu Kraków opublikował blisko 50 artykułów tematycznych – o czym mogą się Państwo przekonać osobiście klikając pod ten link.

Charytatywny bieg biznesowy Krakow Business Run 2013 by pomóc Agnieszce, podopiecznej Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty. Udało się zebrać prawie 200 000zł.

Świąteczna pomoc dla Dzieci z domu dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie. Zimową Akcję Pomocy, zrealizowali  pracownicy, goście i partnerzy krakowskiego hotelu Radisson Blu.


        Warto brać przykład z najlepszych obiektów hotelowych, które od lat cieszą się dużym obłożeniem, a co za tym idzie dużym zyskiem rocznym. A, że w hotelach dzieje się naprawdę dużo, a w czasie świąt jeszcze więcej -  wystarczy spojrzeć na jeden z ostatnich artykułów Manor House SPA Chlewiska by już teraz poczuć magię świątecznego nastroju. Więcej na ten temat tu.

     Promocja hotelu to proces złożony, na który trzeba patrzeć wielopłaszczyznowo nie zapominając o takich formach kontaktu z klientami, jak mailingi, reklama bannerowa, udział w konkursach z nagrodami czy też w akcjach charytatywnych. Możliwości jest cały ogrom, a czy je wykorzystamy to już inna sprawa.

M-S-M  

 

Publikacje informacji prasowych oferują również serwisy: Turystyka24h.pl oraz Prasa24h.pl - zapytaj o szczegóły pisząc na maila - travel@turystyka24h.pl

Użyte tagi: turystyka biznesowa, sale szkoleniowe, sale konferencyjne, organizatorzy imprez

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.