Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Turystyka XXI wieku

Napisany przez www.e-konferencje.pl, dnia 2008-05-26 11:34:27

Google w specjalnym raporcie podało jak zachowuje się współczesny internauta-turysta w Polsce. Z przeprowadzonych badań wypłynęły ciekawe wnioski, a nasi rodacy okazali się być sieciowymi poszukiwaczami atrakcji turystycznych.

Polski turysta jest coraz bardziej aktywnym klientem i w sposób świadomy poszukuje najlepszych ofert turystycznych, porównując przy tym ceny i gwarantowane atrakcje. A co go skłania do wyboru przeglądarek internetowych zajmujących się turystyką? Przede wszystkim to, że komputer z Internetem ma w zasięgu ręki i nie musi odwiedzać kilku biur podróży, aby zapoznać się z promocjami i ofertą Last Minute. Zainteresowanie internetowymi zakupami usług turystycznych doczekało się znacznego wzrostu sprzedaży, a w porównaniu z rokiem 2006 wskaźnik ten wzrósł o 10 %!

Zainteresowanie pozyskiwaniem wiadomości w Internecie o usługach turystycznych dostrzegła także branża
agroturystyki. Także nie tylko wielkie pensjonaty i prestiżowe kompleksy hotelowe, ale także małe gospodarstwa turystyczne cieszą się znacznym zainteresowaniem urlopowiczów XXI wieku.

Tego typu raporty dowodzą, że Polacy chętnie kupują w sieci i to nie tylko produkty kosmetyczne, książki, czy ubrania, ale także produkty turystyczne. A w związku z tym, iż w ostatnich miesiącach różne media podają informacje o rosnących stale cenach usług na naszym
Pomorzu
, znacznie więcej osób decyduje się na poszukiwanie atrakcji urlopowych poza granicami naszego kraju. Korzystają przy tej okazji z dostępnych wyszukiwarek internetowych i porównują cenniki biur podróży z całego świata.

Przeprowadzony raport ukazał także pewne bariery, które nadal ograniczają sprzedaż w pełnym wymiarze.  
Największą z nich okazał się brak bezpośredniego kontaktu ze sprzedającym, na co zwróciło uwagę ponad 60% ankietowanych osób. Natomiast 24% respondentów, przyznało, że po prostu nie mieli możliwości takiego sfinalizowania transakcji w przypadku wybranej przez siebie oferty w wybranym internetowym katalogu biura turystycznego (brak takiej opcji).

Przełamanie takich barier poprzez rozbudowę serwisów internetowych tak, by zawierały one wszystkie potrzebne turyście informacje i opcje oraz możliwości bezpiecznego i wygodnego dokonania zakupu przez Internet, są więc warunkami dalszego rozwoju branży turystycznej w Internecie.

Źródło:emetro

M-S-M

Użyte tagi: turystyka, xxi, google, internet

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.