Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Twój hotel jest na pustyni, a nie w dżungli.

Napisany przez M-S-M, dnia 2014-05-28 12:45:45

Wielu menedżerów obiektów hotelowych uważa, że przy tak dużej konkurencji i gąszczu najróżniejszych rozwiązań trudno przebić się do klienta ze swoją ofertą. Natomiast klienci widzą to zupełnie inaczej, jak?

Zagubiony diament w piaskach pustyni.

Na rynku istnieje wiele obiektów oferujących podobne sale i noclegi dla gości, ale, gdy klienci przystępują do poszukiwań konkretnej propozycji okazuje się, że trudno jest znaleźć to, czego oczekują. Sala idealna na szkolenie to przecież nie ta sama, która może spodobać się potencjalnej parze narzeczonych na ślub, a sala na konferencję wcale nie musi nadawać się do organizacji eventów dla firm. Różnorodność ofert to jedno, natomiast  drugie, to znalezienie odpowiedniego miejsca w sieci, aby takie projekty właściwie wyeksponować i tym samym dać się znaleźć. Sama strona www hotelu nic nie da, bo potencjalni klienci nie znają ani nazw hoteli, ani tym bardziej stron www, pod którymi mają szukać szczegółowych danych o obiekcie.

Długa wędrówka przez pustynię bardzo męczy.

Męczy i dodatkowo irytuje, gdy zamiast upragnionej studni z wodą znajdujemy kolejną pustą manierkę. A tak się właśnie czuje klient, który od dłuższego czasu przegląda kolejne strony www popularnych lokacji by w końcu dojść do wniosku, że zamieszczone opisy i zdjęcia nie dają mu wystarczająco dużo informacji na dany temat. Rozwiązaniem problemu jest zamieszczenie kilku, a nawet kilkunastu opracowanych i bardzo bogato opisanych rozwiązań specjalnych, które zebrane w dedykowanej zakładce będą podstawowym źródłem wiadomości o aktualnych promocjach w hotelu. Z tak przygotowanymi ofertami należy dodatkowo wyjść poza ramy strony www do wszystkich tych miejsc, gdzie potencjalni klienci mogą szukać ciekawych pakietów na wypoczynek, spotkanie biznesowe czy event. Warto stworzyć zbiór serwisów tematycznie odpowiadających ofertom specjalnym hotelu, tak, aby:

- oferty dotyczące wynajmu sal weselnych znalazły się w serwisach ślubnych,
- oferty dotyczące wynajem sal na konferencje znalazły się w serwisach konferencyjnych,
- oferty dotyczące propozycji na eventy znalazły się w serwisach dla organizatorów imprez,

- oferty dotyczące wynajmu sal na szkolenia i kursy znalazły się w serwisach szkoleniowych,
- oferty noclegowe natomiast znalazły się w typowych katalogach rezerwacyjnych.

Usystematyzowanie tych zagadnień w szybkim czasie przyniesie efekty, jednak nie można zapomnieć o konsekwencji w swoim działaniu, dlatego, osoba odpowiedzialna za reklamę obiektu powinna pamiętać także o tym, że odbiorcy czekają na sezonowe i świąteczne promocje i ich także nie może zabraknąć w ofercie hotelu - takie jak tu. Warto pamiętać również o tym, że na rynku istnieją serwisy branżowe z wypracowanymi relacjami partnerskimi z różnorodnymi portalami tematycznymi całej branży spotkań, dlatego dobrze jest zdać się na ich doświadczenie. Dopiero kompleksowa realizacja celów szczegółowych prowadzi do budowania silnej strategii marketingowej i do uzyskania realnych korzyści, a o to przecież chodzi.

M-S-M

Czekamy na Twoje pytania w sprawie najskuteczniejszej reklamy:

Starszy specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej – Anna Jaworska
Ania@e-konferencje.pl 63-242-12-95


PISZ
DZWOŃ

PYTAJ NA FACEBOOKu

obsługa województw:
- kujawsko-pomorskie
- małopolskie
- opolskie
- podkarpackie
- śląskie
- świętokrzyskie
- warmińsko-mazurskie
- wielkopolskie

Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej – Anna Przybylska
Aniap@e-konferencje.pl 63 243 33 27

obsługa województw:
- dolnośląskie
- lubelskie
- lubuskie
- łódzkie
- mazowieckie
- podlaskie
- pomorskie
- zachodniopomorskie

 

 

 

 


Użyte tagi: reklama dla hoteli, reklama dla ośrodków konferencyjnych, reklama internetowa dla obiektów konferencyjnych

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.