Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Wycieczki last minute rezerwuj online – analiza Travelzone.pl

Napisany przez PR, dnia 2014-12-16 08:35:21

Bardzo często planując wakacje w Egipcie, wczasy w Tunezji czy wycieczkę do Turcji stajemy przed dylematem czy skorzystać z usług stacjonarnych biur podróży czy też zabukować wymarzone wakacje w Egipcie przez Internet. Mimo, że druga z form rezerwacji stanowi niewielki jeszcze procent udziału w ogólnej liczbie rezerwacji, w oczach coraz większej rzeszy turystów proces zakupu w internetowych biurach podróży jest traktowany priorytetowo.

Wraz z wkroczeniem cywilizacji w XXI wiek Internet zaczął odgrywać coraz większe znaczenie w życiu człowieka - potencjalnego klienta - a także podmiotów gospodarczych - oferentów. Internet jako mobilne medium ułatwiające kontakt ze światem zewnętrznym i będące generatorem procesu „usieciowienia” obecny jest w wielu aspektach życia człowieka i nie ominął także turystyki.

Dokonywanie wirtualnych transakcji kupna - sprzedaży dotyczące do tej pory głównie namacalnych i wymiernych dóbr materialnych dosięgnął także niematerialnych usług. Zatem szybkie zaspokajanie potrzeb nabywców jest drogą do budowania lojalności, wzajemnego zaufania i poczucia równości każdego z podmiotów. Zmieniające się z roku na rok tendencje pokazują, że zmienił się także sam klient, który jest coraz bardziej zamożny, świadomy swoich potrzeb, a tym samym coraz bardziej wymagający ale jednocześnie coraz więcej poświęcający się pracy. W związku z tym jego oczekiwania wobec biura podróży również ewoluują. Oczekuje szybkości działania, dostępności produktu turystycznego, minimum formalności, wysokiej jakości obsługi i możliwie szerokiej oferty w jednym miejscu. Coraz częściej wybiera zatem Internet, bo właśnie ten kanał komunikacyjny jest najwygodniejszy.

Wydaje się, że dzisiejszy klient nie ma czasu na głębokie analizowanie wszystkich „za” i „przeciw” podczas zakupu wycieczki dlatego też szuka doradcy w zakresie wyboru wymarzonych wakacji w Egipcie bez wychodzenia z domu. Konkurencja między stacjonarnymi a internetowymi biurami podróży rozgrywa się zatem na kilku poziomach. Pierwszy to istota produktu, drugi to produkt w formie podstawowej a trzeci to produkt oczekiwany. Pierwszy poziom obejmuje usługę rzeczywistą i sprowadza się do rozpoznania istoty potrzeb klientów (nabywca usługi zainteresowany jest kupnem wycieczki). Wybór natomiast konkretnej firmy usługowej jest uzależniony od cech związanych z poziomem drugim i trzecim czyli aspektami związanymi z dążeniem do optymalnego dostosowania narzędzi, technologii i środowiska w którym porusza się klient do wymagań i potrzeb turystów. W tym przypadku internetowe biura podróży biją na głowę stacjonarną formę zakupu wycieczek do Egiptu czy jakiejkolwiek innej destynacji.

Ergonomie innowacyjnych serwisów turystycznych tworzą bazy tysięcy ofert na bieżąco aktualizowanych, szybkie i intuicyjne wyszukiwarki ofert, szczegółowe ceny pozwalające na samodzielną kalkulację wyjazdu, rankingi hoteli wakacyjnych - opinie i zdjęcia dodane przez turystów, precyzyjna lokalizacja obiektów na mapach satelitarnych, funkcjonalne poradniki i przewodniki turystyczne, bezpieczne systemy transakcji poprzez internetowe terminale płatnicze online, fora turystyczne zawierające bieżące informacje, porady, pytania i uwagi turystów. W dzisiejszych czasach witryny internetowe pełnią w środowisku internetowym funkcję materializacji usług, dokładnie tak jak wystrój wnętrza w biurze stacjonarnym. Przewaga polega jednak na tym, że od rezerwacji przez internet dzieli nas zaledwie jedno „kliknięcie” a nie żmudne dopełnianie formalności „face to face”. 

Autor: Tomasz Nowik Travelzone.pl

Użyte tagi: wycieczki, Egipt, Travelzone.pl

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.