Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Wiadomości branżowe:

Wkrótce rusza budowa biurowca pasywnego

M-S-M

Kilka słów:

Biurowiec, zużywający do ogrzewania ośmiokrotnie mniej energii niż tradycyjne budynki, powstanie do lutego 2013 r. w Katowicach. Budowany kosztem ponad 37 mln zł tzw. biurowiec pasywny – pierwszy taki w Polsce - zajmie powierzchnię ponad 6 tys. m kw.

Wkrótce rusza budowa biurowca pasywnego

Więcej

Gastro-Hotel w Mikołajkach

M-S-M

Kilka słów:

Na targach Gastro-Hotel w Mikołajkach 18 kwietnia – 20 kwietnia czeka na gastronomów i hotelarzy wiele ciekawych pokazów oraz szkoleń, m.in. dla menagerów, pokojowych, kelnerów, kierowników sali oraz kucharzy.

Gastro-Hotel w Mikołajkach

Więcej

Kolacja w Kijowie - śniadanie w Warszawie

PR

Kilka słów:

Półfinał w Warszawie i specjalny czarter na finał w Kijowie bez konieczności rezerwacji hotelu w stolicy Ukrainy - takie możliwości daje kibicom UEFA wprowadzając ekskluzywną ofertę na finałowy pakiet z serii Club Prestige, który specjalnie na tą okazję został połączony z lotem na Ukrainę.

Kolacja w Kijowie - śniadanie w Warszawie

Więcej

Hotel Haffner Hotelem Roku 2012

Hotel Haffner*****

Kilka słów:

Sopocki Hotel Haffner zwyciężył w plebiscycie "Hotel Roku 2012" w kategorii "Wypoczynek"!

Hotel Haffner Hotelem Roku 2012

Więcej

Sala konferencyjna kiedyś i dziś

M-S-M

Kilka słów:

Jeszcze 10 lat temu sale konferencyjne były tylko miejscami do pracy i nauki, tak też miały być odbierane i tak też były aranżowane. Obecnie sala konferencyjna ma inspirować i pobudzać do myślenia, a jej wystrój ma być odzwierciedleniem nowoczesnych trendów w modzie i branży budowlanej.

Sala konferencyjna kiedyś i dziś

Więcej

Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!

HOTEL MERCURE KASPROWY ZAKOPANE

Kilka słów:

Hotele Mercure zapraszają swoich gości na rozkoszowanie się magią czekolady. Wszyscy klienci, którzy skorzystają z nowej wiosennej oferty Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure) i zarezerwują w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dwudniowy pobyt ze śniadaniem i dostępem do Internetu otrzymają do 40% zniżki oraz czekoladową niespodziankę w prezencie.

Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!

Więcej

GCB Press Release - Spotkanie miejskich biur convention w Warszawie

M-S-M

Kilka słów:

W dniu 15 marca br. w siedzibie Poland Convention Bureau POT w Warszawie odbyło się pierwsze w tym roku spotkanie miejskich Biur Convention. W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele: Gdańsk Convention Bureau: Beata Pawłowska oraz Marta Wiśniewska oraz: Poland Convention Bureau, Warsaw Convention Bureau, Kraków Convention Bureau, Wrocław Convention Bureau, Bygdoszcz Convention Bureau, Convention Bureau Katowice oraz przedstawiciele nowego biura - Kielce Convention Bureau.

GCB Press Release - Spotkanie miejskich biur convention w Warszawie

Więcej

Gdańsk reprezentowany w kapitule Ambasadorów Kongresów Polskich

M-S-M

Kilka słów:

Prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdańsk Convention Bureau, Anna Górska, została członkiem kapituły, która co roku wybiera Ambasadorów Kongresów Polskich. Kadencja potrwa trzy lata, do 2015. Gdańsk i Region będę reprezentowane w kapitule po raz pierwszy.

Gdańsk reprezentowany w kapitule Ambasadorów Kongresów Polskich

Więcej

Czym hotele będą przyciągać w sezonie letnim?

M-S-M

Kilka słów:

Obecnie hotele czekają na Euro2012 i z tą imprezą wiążą swoje zarobkowe nadzieje, jednak tuż po zakończeniu mistrzostw trzeba będzie „wrócić na ziemię”. Rozpocznie się nowa walka o klienta.

Czym hotele będą przyciągać w sezonie letnim?

Więcej

Wysyłka wadliwego produktu, problemy z liniami lotniczymi, zaniżony standard hotelu – czyli na co się skarżą konsumenci, którzy podróżują i kupują w UE

M-S-M

Kilka słów:

W Światowy Dzień Konsumenta, obchodzony 15 marca, Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce podsumowuje, jakie skargi pojawiały się najczęściej w 2011 roku. Ponad 57 proc. z nich było związanych z umowami zawieranymi przez Internet

Wysyłka wadliwego produktu, problemy z liniami lotniczymi, zaniżony standard hotelu – czyli na co się skarżą konsumenci, którzy podróżują i kupują w UE

Więcej

Strona: 194 95 96 97 98118

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.