Artykuły i poradniki DOM:
Pomysł na reklamę regionów turystycznych – regionalne potrawy
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Legendy, podania, bajdy, ludowe opowieści, muzyka oraz pieśni - często przetrwałe z dawnych wieków, przekazywane z pokolenia na pokolenie - świadczą o bogactwie duchowym regionów, ich kulturowym dziedzictwie, zamożności.
Event jako skuteczne narzędzie marketingu i komunikacji
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Event – kiedyś słowo używane w języku potocznym w odniesieniu do wydarzenia związanego z muzyką elektroniczną (np. festiwalem) lub z grami zespołowymi. Obecnie odnosi się do organizacji imprez integracyjnych, promocyjnych dla firm.
Wrocław ma powody do zadowolenia
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Miastem zainteresowały się czołowe ekskluzywne marki hotelowe, które chcą postawić w ciągu czterech najbliższych lat we Wrocławiu przynajmniej kilka dużych, międzynarodowych koncernów. Hiltona, Sheratona i Mariotta, ale także firmy takie jak UBM Polska i konsorcjum irlandzkich firm McCarthy i Harte interesują się miastem pod względem inwestycyjnym.
Turystyka kongresowa
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Turystyka kongresowa charakteryzuje się tym, iż dotyczy dużego międzynarodowego lub krajowego zjazdu uczonych, polityków, dyplomatów, czy przedstawicieli jakiś formacji zawodowych lub organizacji. Kongresy takie organizuje się po to, aby odbyć wspólne narady i powziąć uchwały. Wynika z tego jednoznacznie, że przedsięwzięcia tego typu wymagają szczególnie precyzyjnego przygotowania i organizacji.
Trening czyni mistrza
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Mówiąc o treningu mamy na myśli regularną aktywność fizyczną w uprawianiu jakiejś dyscypliny sportowej pod kierunkiem trenera i tak też słowo trening jest najczęściej definiowane.
Gdańsk doceniony na rynku niemieckim
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Gdańsk uzyskał dyplom uznania za wkład w promocję turystyczną miasta na rynku niemieckim w 2007, dyplom ten został wręczony podczas targów turystycznych ITB w Berlinie.
XII Międzynarodowe Targi Gastronomiczno-Hotelarskie EuroGastro - 27-29 marca 2008
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
EuroGastro to najważniejsza impreza targowa w Polsce dla sektora HoReCa. Potwierdzają to nie tylko artykuły w prasie branżowej, opinie naszych klientów, ale również raporty Polskiej Izby Przemysłu Targowego, w których EuroGastro przoduje pod względem liczby wystawców wśród imprez targowych o profilu gastronomiczno-hotelarskim.
Co słychać w branży gastronomicznej?
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W świecie gastronomii w Polsce od kilku lat obserwuje się wyraźny rozwój. Rozwój ten dotyczy obrotów, powstających nowych sieci barów i restauracji oraz stale powiększającej się oferty i zakresu działań cateringu. Ten dynamiczny skok przyczynił się także do tego, iż uległy zmianie zwyczaje Polaków, co do sposobu i miejsca spożywania posiłków.
Szkolenia przez Internet
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Coraz więcej mówi się o szkoleniach przez Internet, o tym, jakie są tego plusy oraz minusy, a także o tym, czego tak naprawdę za pomocą szkoleń internetowych można się nauczyć .
Biznes we Wrocławiu rozwija turystykę
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Już od dłuższego czasu wiadomo, iż turystyka biznesowa przyczynia się do rozwoju branży turystycznej powszechnie rozumianej. Tak tez dzieje się i w Polsce, a Wrocław jest tego doskonałym przykładem. Turyści biznesowi przyjeżdżający w celach służbowych są najczęstszymi gośćmi stolicy Dolnego Śląska– tak wynika z badania Instytutu KerallaResearch zleconego przez Convention Bureau Wrocław.