Artykuły i poradniki Cyfrowy:
Rezerwuj swój czas już dziś na pierwsze i jedyne takie w Polsce wydarzenie!
M-S-M
Kilka słów:
Branża turystyki biznesowej należy do najbardziej zaawansowanych technologicznie i dziś ten, kto nie podąża za najnowocześniejszymi rozwiązaniami, wypada z gry.
Poznań ośrodkiem debaty o e-rozwiązaniach dla Polski i Europy
PR
Kilka słów:
Miasto Poznań – listopadowy gospodarz głównych wydarzeń polskiej prezydencji w Radzie UE – gości około 900 delegatów, w tym przedstawicieli administracji centralnej, regionalnej oraz lokalnej, biznesu, społeczeństwa obywatelskiego i ekspertów na 6. Europejskiej Konferencji Ministerialnej i wystawie nt. e-administracji: "Borderless eGovernment Services for Europeans".
Badanie cen hoteli HRS
PR
Kilka słów:
Ceny hoteli w Warszawie w trzecim kwartale 2011 roku o 10% droższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Najdroższe hotele tradycyjnie są w Nowym Jorku.
Muzealne spotkania z fotografią
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka zaprasza dzieci i młodzież do udziału w konkursie „Muzealne spotkanie z fotografią” w ramach Międzynarodowego Konkursu Fotograficznego, którego organizatorem jest Muzeum w Koszalinie.
Branża hotelowa odnotowała dobre wyniki pomimo spowolnienia gospodarczego
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Największe miasta Europy i Bliskiego Wschodu prowadzą w globalnym rankingu wyników osiągniętych w branży hotelowej i zajmują siedem miejsc w czołowej dwudziestce pod względem przychodów generowanych na pojedynczy pokój – głosi tegoroczny raport firmy doradczej Deloitte.
MAXGODEK Multimedialna reklama w branży turystyczno – hotelarskiej
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
XXI wiek to czas obrazu. Gazeta bez dużych zdjęć czy Internet bez filmów nie mają racji bytu. Szybkie łącza i traktowanie sieci jako najlepszego źródła informacji sprawia, że firmy chcące zareklamować swoje usługi i produkty upatrują szansy na wyróżnienie się spośród konkurencji przy użyciu narzędzi e-marketingu. Rekordy popularności videoportali potwierdzają, że najbardziej efektywnym przekazem okazuje się połączenie obrazu i dźwięku.