Artykuły i poradniki Czystość:
Wynajem sal na imprezy, wydarzenia oraz eventy
G.M. - salenaspotkania.pl
Kilka słów:
Jeśli planujesz wydarzenie, takie jak wesele, konferencja lub innego rodzaju, będziesz musiał wynająć sale. Musisz wybrać odpowiednie miejsce, które spełni Twoje wymagania i będzie odpowiednie do rodzaju spotkania, które organizujesz.
Jak wybrać meble do hotelu?
white
Kilka słów:
Wygląd wnętrza hotelu odgrywa niezwykle istotną rolę przy wyborze danego miejsca. Jeśli goście będą czuli się dobrze w pokojach oraz przestrzeniach ogólnodostępnych takich jak restauracje, bary czy strefa basenowa, jest duże prawdopodobieństwo, że polecą obiekt swoim znajomym lub rodzinie.
Podłogi klejone Arbiton Mineral Dryback – ideał dla przestrzeni publicznych
white
Kilka słów:
Wybór podłogi do przestrzeni publicznej to wyzwanie dla inwestora. Podłoga jest podstawą każdej aranżacji od której zaczyna się projektowanie wnętrz.
Namioty reklamowe - zaprezentuj ludzkie oblicze Twojej marki
link
Kilka słów:
Namiot reklamowy to efektowny nośnik promocyjny, który pomoże Ci przeprowadzić wiele kampanii marketingowych w różnych miejscach.
Jak wybrać regały do biura?
white
Kilka słów:
Urządzenie biura nie jest sprawą prostą. Z reguły na małej powierzchni trzeba zmieścić biurko, niezbędny sprzęt oraz regały na gromadzenie dokumentów.
Gdzie ozonowanie pomieszczeń się nie sprawdzi
link
Kilka słów:
Ozonowanie pomieszczeń jest popularną metodą zabijania bakterii, wirusów i grzybów. Zabieg ten jest stosowany do dezynfekcji mieszkań, środków komunikacji miejskiej oraz placówek medycznych i oświatowych.
Jakie cechy posiadają dobre sale konferencyjne?
prasowa
Kilka słów:
Dobre sale konferencyjne to miejsca optymalnie przystosowane do organizacji różnego rodzaju zgromadzeń biznesowych, szkoleń, warsztatów oraz spotkań integracyjnych. Zazwyczaj są one elementem nowoczesnych obiektów hotelowych. Jakie cechy wyróżniają najlepsze takie miejsca? Podpowiadamy.
Stoły konferencyjne – jak wybrać ten właściwy?
link
Kilka słów:
Stoły konferencyjne to wyjątkowo ważne meble dla firm, które regularnie organizują spotkania, narady, różnego rodzaju zebrania. W przypadku konferencji, które trwają dłużej niż kilkanaście minut jakość stołów zaczyna mieć kluczowe znaczenie.
Kalendarz trójdzielny od TELEGRAPH, dlaczego warto go mieć?
link
Kilka słów:
Telegraph to rodzinne wydawnictwo, które kalendarze tworzy z pasją od ponad 30 lat. Imponujące, prawda? Każdy z osobna produkowany jest z dbałością o nawet najmniejszy szczegół, aby zadowoleni klienci mogli cieszyć się z jakości ich wykonania. Poszukujesz kalendarzy do swojego mieszkania, biura a może na prezent? Świetnie trafiłeś! Ten artykuł poświęcimy właśnie tej tematyce.
Czym warto się kierować, wybierając meble do restauracji?
link
Kilka słów:
Aranżując wystrój lokalu gastronomicznego, warto poświęcić dużą uwagę jego wyposażeniu. Meble to pierwszy element, na którym klient skupia wzrok po wejściu na salę, jeszcze zanim zerknie w kartę menu.