Artykuły i poradniki Efektywność:
Wirtualna wycieczka po obiekcie jako wzbogacona forma prezentacji
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Nowe metody wizualizacji obiektów hotelowych dają doskonałe możliwości do ich prezentowania w Internecie. Taką nową, zyskującą popularność metodą jest prezentacja obiektów w formie wirtualnej wycieczki po obiekcie. Osoba oglądająca prezentację odnosi wrażenie, że rzeczywiście uczestniczy w zwiedzaniu –tak, jak gdyby była w wybranym przez siebie miejscu.
KONFERENCJA KLIMATYCZNA sukces Szczytu ONZ w Poznaniu
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
– Doskonała organizacja i naprawdę wymierne rezultaty rozmów to duży sukces poznańskiego szczytu klimatycznego – mówił po zakończeniu COP 14 Jerzy Buzek.
Kryzys selektywnie uderzy w rynek szkoleń w Polsce
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Co drugi HR menedżer uważa, że wpływ kryzysu gospodarczego na rynek szkoleń w latach 2009-2010 będzie duży. Zdaniem badanych, budżety firm na szkolenia zostaną obniżone od 10 do 30 proc. Firmy zrezygnują przede wszystkim z wysyłania pracowników na szkolenia otwarte. Tak sądzi ponad 40 proc. HR menedżerów - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Delta Training zajmującą się szkoleniami biznesowymi. Badanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na Międzynarodowym Kongresie Kadry w Warszawie.
Impreza integracyjna to przecież też rozrywka
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Imprezy integracyjne wiążą się z odpoczynkiem, relaksem i szaleństwem w gronie kolegów i koleżanek z pracy, mimo że dla firmy stanowią realne koszty.
"MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ" - Seminarium
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
27 listopada 2008, Warszawa Organizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.
Korzyści szkolen internetowych - e-learning
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Wszyscy chyba zgodzą się ze stwierdzeniem, że udział w szkoleniu jest jedną z najlepszych form pozyskiwania wiedzy i nauki. W przeciwieństwie do akademickich wykładów, prowadzone są przez osoby mające często doświadczenie i praktykę, przedstawione są w ciekawszy i bardziej interaktywny sposób. Dodatkowo są o wiele bardziej efektywne ze względu na swą formę chociażby od książek.
Business Planner na targach TOUR SALON 2008
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Wystawcy i profesjonalni zwiedzający tegorocznych Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON dostaną w tym roku do swojej dyspozycji zupełnie nowe narzędzie, dzięki któremu możliwa będzie maksymalizacja efektywności uczestnictwa w targach. Międzynarodowe Targi Poznańskie wdrażają innowacyjny system planowania spotkań, tzw. Business Planner.
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
24 –26 listopada 2008r. - Poznań Hotel ANDERSIA „TURYSTYKA JAKO CZYNNIK WZROSTU KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW W DOBIE GLOBALIZACJI” 1. Pierwsza część Gremium /24 listopada/ poświęcona będzie warsztatowi branżowo-naukowemu, podczas którego przewiduje się wystąpienia przedstawicieli administracji państwowej oraz czołowych przedstawicieli świata praktyki i nauki a następnie przeprowadzenie sesji dyskusyjnych na tematy najbardziej istotne dla rozwoju sektora turystyki w Polsce. W związku z tym zwracamy się do wszystkich zainteresowanych osób i instytucji z prośbą o przedstawienie tematów, które powinny zostać omówione podczas części branżowej Gremium. Jednocześnie…
Klucz do sukcesu – nauka!!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Dawniej rodzice zachęcali swoich dzieci do edukacji starym polskich przysłowiem: „Ucz się, ucz, nauka to potęgi klucz”. Dziś nikogo nie trzeba przekonywać, że jest konieczna, może nie po to by sięgnąć potęgi, ale na pewno na drodze do kariery i awansu
KODEKS DOBRYCH PRAKTYK FIRM SZKOLENIOWYCH
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Kodeks Dobrych Praktyk Firm Szkoleniowych został stworzony po to, aby sprawdzać rzetelność firm szkoleniowych i profesjonalizm w stosunku do klienta. Kodeks ten zawiera cztery części, które dotyczą: informacji o firmie szkoleniowej, informacji o ofertach i sposobie pozyskiwania klientów, informacji o realizacji usług i o relacjach z otoczeniem firmy szkoleniowej.