Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Internet:

Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009.

Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!

Więcej

I Ogólnopolski Zjazd Event Managerów" i konferencja" Event z pomysłem" we Wrocławiu!

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

DZIEŃ BIZNESOWY MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW TURYSTYCZNYCH WROCŁAW 2009.

I Ogólnopolski Zjazd Event Managerów" i konferencja" Event z pomysłem" we Wrocławiu!

Więcej

Na światowej liście Top Miast – Gdańsk

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

„Dorling Kindersley”, czyli międzynarodowy wydawca renomowanych przewodników, wskazał Gdańsk jako jedno z 10 miast, które warto odwiedzić w 2009 roku! Ranking opublikował brytyjski dziennik "The Times".

Na światowej liście Top Miast – Gdańsk

Więcej

Kryzys branży hotelowej rozpoczął się tej zimy

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Wobec słabnącej koniunktury, hotele ratują się drastycznie obniżając swoje ceny. Klienci mogą zatem liczyć na promocyne oferty.

Kryzys branży hotelowej rozpoczął się tej zimy

Więcej

MAXGODEK Multimedialna reklama w branży turystyczno – hotelarskiej

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

XXI wiek to czas obrazu. Gazeta bez dużych zdjęć czy Internet bez filmów nie mają racji bytu. Szybkie łącza i traktowanie sieci jako najlepszego źródła informacji sprawia, że firmy chcące zareklamować swoje usługi i produkty upatrują szansy na wyróżnienie się spośród konkurencji przy użyciu narzędzi e-marketingu. Rekordy popularności videoportali potwierdzają, że najbardziej efektywnym przekazem okazuje się połączenie obrazu i dźwięku.

MAXGODEK Multimedialna reklama w branży turystyczno – hotelarskiej

Więcej

e-TRAVEL FORUM 2009 - Międzynarodowa Konferencja

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

27-28 stycznia 2009, Warszawa To już druga edycja konferencji poświęconej zagadnieniom e-commerce dla branży turystycznej. e-Travel Forum 2009 dzieli się spostrzeżeniami, prezentuje osiągnięcia największych graczy na środkowoeuropejskim rynku i skupia uwagę wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w turystyce. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami z branży, posłuchaj przedstawicieli międzynarodowych firm, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem. Skorzystaj z okazji wzięcia udziału w międzynarodowym forum dla profesjonalistów zajmujących się turystyką.

e-TRAVEL FORUM 2009 - Międzynarodowa Konferencja

Więcej

Podsumowanie TOUR SALON 2008

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Tegoroczna ekspozycja zlokalizowana była w 3 pawilonach o łącznej powierzchni 26.000 mkw. Stoiska wystawców zajęły 8.000 mkw. netto. W roku 2008 o 10% wzrosła nie tylko liczba zwiedzających, lecz także wystawców z zagranicy, których pojawiło się w tym roku 218. Podczas targów zaprezentowanych zostało ponad 40 Nowości – nowych produktów i usług turystycznych, które zostały w specjalny sposób wyeksponowane.

Podsumowanie TOUR SALON 2008

Więcej

Targi – narzędzie marketingowe

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Targi są imprezami o charakterze rynkowym, o ściśle określonym czasie trwania, odbywającymi się z określoną częstotliwością – najczęściej cyklicznie, raz do roku, podczas których duża liczba firm prezentuje szeroki wachlarz wyrobów z jednej bądź większej liczby branż przemysłowych i przeważnie dokonuje sprzedaży tych wyrobów na zasadzie próbek. Targi branżowe przeważnie przyciągają zwiedzających profesjonalistów z branży i potencjalnych klientów.

Targi – narzędzie marketingowe

Więcej

"MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ" - Seminarium

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

27 listopada 2008, Warszawa Organizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

"MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ" - Seminarium

Więcej

Podsumowanie Konferencji oraz udziału IGLTA w targach Tour Salon 2008.

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

W trakcie największych targów turystycznych Tour Salon 2008 w Poznaniu została zorganizowana po raz pierwszy w Polsce branżowa konferencja dotycząca turystyki gejowskiej, po raz pierwszy na targach turystycznych znalazło się również stoisko turystycznej organizacji gejowskiej.

Podsumowanie Konferencji oraz udziału IGLTA w targach Tour Salon 2008.

Więcej

Strona: 187 88 89 90 9193

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.