Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Kultura:

Miasta XXI wieku

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Dzisiejsze miasta charakteryzują się zróżnicowaniem kulturowym, co wynika z ich zazwyczaj barwnej i długiej historii oraz umiejętności łączenia teraźniejszości, przeszłości oraz przyszłości. Wielkie aglomeracje naszych czasów są twórcze i konkurencyjne, ale jednocześnie chętne do współpracy z innymi gigantami dla dobra mieszkańców i prestiżu regionów.

Miasta XXI wieku

Więcej

Turystyka młodzieżowa

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Wielkim krokiem zbliżają się do nas wakacje. Czas odpoczynku dla tych najmniejszych, którzy zapewne spędzą wakacje u boku rodziców, a także tych starszych, którzy być może po raz pierwszy wyjadą na wakacyjne kolonie.

Turystyka młodzieżowa

Więcej

KONIN – Europejskie Miasto

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Konin po raz drugi okazał się najlepszy w Wielkopolsce w rankingu 'Europejska Gmina - Europejskie Miasto'.

KONIN – Europejskie Miasto

Więcej

Poznań wyjątkowa stolica Wielkopolski

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Poznań już od dawna przyciąga do siebie inteligentnych ludzi z całego kraju a także z różnych stron świata. Swoją szansę upatrują w nim nie tylko studenci, ale również znaczący inwestorzy, którzy szukają w mieście tym nowych kontaktów biznesowych.

Poznań wyjątkowa stolica Wielkopolski

Więcej

Polska turystycznie

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Turystyka kojarzona jest z rekreacją, ale nie tylko, bo także ze sportem, poznawaniem nowych terenów, z odnową biologiczną, a ostatnio także z wyjazdami biznesowymi. To, co dla jednych stanowi formę wypoczynku dla innych stanowi po prostu źródło pracy.

Polska turystycznie

Więcej

Toruń – miasto, które walczy o nowych klientów biznesowych

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Większość atrakcyjnych miast w Polsce promuje swoje walory tylko pod kątem turystyki rekreacyjnej, a więc zachwalając atrakcyjne położenie geograficzne, bogatą historię miasta oraz zabytki i ośrodki kulturalno – rozrywkowe. Niewiele jest miast w kraju, które tak jak Toruń postawiły na promocję swojego regionu z punktu widzenia turystyki kongresowej, konferencyjnej czy szkoleniowej.

Toruń – miasto, które walczy o nowych klientów biznesowych

Więcej

Szczecin – miasto, które potrafi wykorzystać swoje walory.

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Szczecin to największe miasto i jednocześnie stolica województwa zachodniopomorskiego. Miasto posiada wielki port oraz stocznię i dzięki temu jest ono dużym ośrodkiem przemysłowym, kulturalnym i naukowym. I jak na stolicę województwa przystało dzieje się tu bardzo wiele.

Szczecin – miasto, które potrafi wykorzystać swoje walory.

Więcej

Wspomnień ciąg dalszy – GDYNIA

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Gdynia jest młodym i prężnie rozwijającym się miastem portowym, atrakcyjnie łączącym funkcje handlowe, turystyczne oraz rozrywkowe. Lokalizacja sprawia, że w Gdyni znajduje się wiele punktów widokowych, tras spacerowych wzdłuż wybrzeża morskiego, aż po przystanie żeglarskie i jacht-kluby. To jedyne miasto w Polsce i jedno z niewielu w Europie, posiadające tak długą i łatwo dostępną linię brzegową (12,5 kilometra).

Wspomnień ciąg dalszy – GDYNIA

Więcej

Atrakcje turystyczne Polski – czy to nadal te same regiony?

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Polska obecnie jest często odwiedzanym przez turystów krajem w Europie Środkowej. Wiele atrakcji turystycznych na terenie naszego kraju nadal powiązanych jest z zabytkami historycznymi lub wydarzeniami kulturalnymi, które corocznie przyciągają tysiące turystów z wielu zakątków świata.

Atrakcje turystyczne Polski – czy to nadal te same regiony?

Więcej

Promocja turystyki biznesowej we Wrocławiu

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Promocja Wrocławia i Dolnego Śląska jako centrum turystki biznesowej – sektora turystyki, który stanowi obecnie niszę, charakteryzującą się wysoką dochodowością i perspektywą rozwoju, to zadanie, jakie stawia sobie obecnie ten obszar naszego kraju. Planuje się realizację następujących działań promujących miasto Wrocław i Dolny Śląsk jako centrum turystyki biznesowej...

Promocja turystyki biznesowej we Wrocławiu

Więcej

Strona: 121 22 23

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.