Artykuły i poradniki Optymalizacja:
Zaproszenie na targi w Kołobrzegu
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Zaproszenie na imprezę w Kołobrzegu - 9-11 marca 2011
Targi Gastro- Hotel zapraszają
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Targi Gastro- Hotel to ciekawe i dostarczające wielu wrażeń, nie tylko wizualnych, ale także i smakowych, wydarzenie we wszystkich tych regionach gdzie są organizowane.
Jakość, a nie papier
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W tym roku sieć Qubus Hotel zaktualizowała system zarządzania jakością wg ISO do standardu 9001:2008. Jednostką certyfikującą była niemiecka organizacja TÜV Thüringen. Z Rafałem Koprowskim, kierownikiem jej polskiego przedstawicielstwa rozmawia Krzysztof Stęplowski z działu marketingu Qubus Hotel.
Konferencja MPI POLAND CLUB SUMMER MEETING 2009 - Nowe trendy w przemyśle spotkań
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
MPI Poland Club pragnie zaprosić wszystkich zainteresowanych branżą spotkań i zajmujących się profesjonalną organizacją spotkań biznesowych i eventowych na kolejną, trzecią już w tym roku Konferencję MPI POLAND CLUB SUMMER MEETING 2009 - "Nowe trendy w przemyśle spotkań".
Perspektywy 2010 – cztery filary skutecznego zarządzania
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Firma Comarch wspólnie z Partnerami, w 20 miastach Polski, organizuje cykl konferencji PERPSEKTYWY 2010 kierowanej do zarządów dużych i średnich przedsiębiorstw.
"MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ" - Seminarium
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
27 listopada 2008, Warszawa Organizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.