Artykuły i poradniki Organizacja:
Polska ma szansę na rozwój turystyki biznesowej.
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) Władysław Majka uważa, że Polska ma szansę na rozwój turystyki biznesowej, jednak konieczna jest rozbudowa infrastruktury konferencyjnej.
18. edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2007 coraz bliżej!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
18. edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2007 coraz bliżej! A oto garść informacji o tym, co podczas targów będzie się działo...
Seminarium Incentive Travel - podróże motywacyjne
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Poznań Convention Bureau, Polska Organizacja Turystyczna oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie serdecznie zapraszają przedsiębiorców branży turystycznej, środowisko naukowe, studentów turystyki oraz wszystkich zainteresowanych na Seminarium „Incentive Travel – Podróże Motywacyjne”
Wakacyjny szał
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Właśnie zaczęły się wakacje a wraz z nimi przyszły upały. Na plażach tłok, w lokalach brak wolnych krzeseł, sprzedawczynie w sklepach nie mają czasu na omawianie życia uczuciowego własnego i koleżanek. Wakacyjny szał właśnie się zaczął… Lecz co począć, gdy cały ten szum i gwara związana z wypoczynkiem minie, gdy plaże i kąpieliska opustoszeją?
Turystyka motywacyjna
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Turystyka motywacyjna, nazywana też stymulacyjną, jest zjawiskiem charakterystycznym na współczesnym rynku turystycznym USA i europy Zachodniej. Podróż motywacyjną definiuje się najczęściej jako środek nowoczesnego zarządzania, stosowany w celu uzyskania nadzwyczajnych efektów, przez nagradzanie uczestników podróżą, która jest konsekwencją osiągnięcia przez nich założonych celów.
Organizacja targów może być kosztem
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Podatnik uczestniczący w targach może zaliczyć do kosztów wydatki poniesione na ich organizację. Kosztem nie będą jedynie wydatki usługi gastronomiczne oraz na alkohol. Podlaski Urząd Skarbowy rozstrzygnął kwestię, czy koszty uczestnictwa w targach należy uznać za koszty reklamy, stanowiące w całości koszty uzyskania przychodów.