Artykuły i poradniki Organizator:
Portale internetowe
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Sześć lat temu kiedy to na ponad 3 tysiące biur podróży zaledwie 40% miało swoją własną stronę internetową, znalezienie odpowiedniej oferty wyjazdu biznesowego graniczyło z cudem. Dzisiaj kiedy już większość biur podróży posiada stronę internetową, wybór sali konferencyjnej na spotkanie biznesowe może wydawać się prostsze, nic bardziej mylnego.
Konferencja firmowa i jej wpływ na gospodarkę
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Coraz większą liczba miast zdaje sobie sprawę z tego, iż konferencje biznesowe są dochodowe i cechuje je spora specjalizacja.
Polska ma szansę na rozwój turystyki biznesowej.
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) Władysław Majka uważa, że Polska ma szansę na rozwój turystyki biznesowej, jednak konieczna jest rozbudowa infrastruktury konferencyjnej.
Jedyny PCO w Polsce
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Międzynarodowe Targi Poznańskie to jedyny ośrodek targowy w Polsce posiadający certyfikat Profesjonalnego Organizatora Turystyki Biznesowej w Polsce.
18. edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2007 coraz bliżej!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
18. edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2007 coraz bliżej! A oto garść informacji o tym, co podczas targów będzie się działo...
Wakacyjny szał
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Właśnie zaczęły się wakacje a wraz z nimi przyszły upały. Na plażach tłok, w lokalach brak wolnych krzeseł, sprzedawczynie w sklepach nie mają czasu na omawianie życia uczuciowego własnego i koleżanek. Wakacyjny szał właśnie się zaczął… Lecz co począć, gdy cały ten szum i gwara związana z wypoczynkiem minie, gdy plaże i kąpieliska opustoszeją?
Turystyka motywacyjna
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Turystyka motywacyjna, nazywana też stymulacyjną, jest zjawiskiem charakterystycznym na współczesnym rynku turystycznym USA i europy Zachodniej. Podróż motywacyjną definiuje się najczęściej jako środek nowoczesnego zarządzania, stosowany w celu uzyskania nadzwyczajnych efektów, przez nagradzanie uczestników podróżą, która jest konsekwencją osiągnięcia przez nich założonych celów.
Jakie korzyści dają konferencje
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Konferencja jest jednym z instrumentów public relations i stanowi jego istotną część. Pośród mnogości z dzisiejszych dostępnych metod do przeprowadzenia konferencji (telekonferencje, wideokonferencje, tradycyjne konferencje czy sympozja), wydaje się być proste jej zorganizowanie - niestety nic bardziej mylnego.