Artykuły i poradniki Potrawy:
Warszawa - Gastronomia jako regionalny produkt turystyczny - konferencja
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Oferta naszych regionów jest bardzo różnorodna pod względem geograficznym a jednocześnie bogata w przeróżne walory smakowe, które są charakterystyczne dla danych obszarów. Dzięki temu piękne miejsca naszej ojczyzny przyciągają do siebie jeszcze mocniej gości z kraju i ze świata.
Pomysł na reklamę regionów turystycznych – regionalne potrawy
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Legendy, podania, bajdy, ludowe opowieści, muzyka oraz pieśni - często przetrwałe z dawnych wieków, przekazywane z pokolenia na pokolenie - świadczą o bogactwie duchowym regionów, ich kulturowym dziedzictwie, zamożności.
Toruń – miasto, które walczy o nowych klientów biznesowych
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Większość atrakcyjnych miast w Polsce promuje swoje walory tylko pod kątem turystyki rekreacyjnej, a więc zachwalając atrakcyjne położenie geograficzne, bogatą historię miasta oraz zabytki i ośrodki kulturalno – rozrywkowe. Niewiele jest miast w kraju, które tak jak Toruń postawiły na promocję swojego regionu z punktu widzenia turystyki kongresowej, konferencyjnej czy szkoleniowej.