Artykuły i poradniki Reklama:
Kubek jako gadżet reklamowy - dlaczego jest skuteczny?
EACTIVE
Kilka słów:
Żyjemy w świecie, w którym działania marketingowe są bardzo istotne. Nie można ich zaniedbać, ponieważ może to mieć negatywny wpływ na nasze zyski.
Torby papierowe z nadrukiem to jeden z nośników reklamy
link
Kilka słów:
Wbrew pozorom torba reklamowa, w którą zapakujemy kupiony produkt, nie jest bez znaczenia.
Konferencje online – sposób na niepewny 2021
white
Kilka słów:
Za nami trudny rok 2020, pandemia, zakazy, nakazy, obostrzenia, narodowa kwarantanna i lock down. Wszystko to bardzo mocno wpłynęło na nasze zachowanie.
Zapachy samochodowe jeden z najbardziej efektywnych gadżetów reklamowych
white
Kilka słów:
W momencie, gdy słyszymy hasło upominki reklamowe, pierwsze co przychodzi nam jako szybkie skojarzenie, to breloczki, kubki lub niekiedy artykuły piśmienne.
Social media – jak prowadzić, by zyskać?
white
Kilka słów:
Prowadzenie social mediów w obecnym czasie jest niezwykle istotne. To z nich potencjalni klienci dowiadują się szczegółów, poznają zakres usług bądź zapoznają się z menu.
Gdzie wykorzystuje się maszty flagowe?
link
Kilka słów:
O samych masztach mówi się ostatnio dość dużo w związku z nowym programem rządowym. Specjalne konstrukcje umożliwią gminom eksponowanie flagi państwowej przy okazji ważnych rocznic i wydarzeń, co niewątpliwie przełoży się na postawy propatriotyczne.
Jak prowadzić ciekawy i skuteczny profil biznesowy na Instagramie?
white
Kilka słów:
Choć znajdujemy na nim głównie zdjęcia oraz lifestylowe treści, mimo to Instagram stanowi przestrzeń, w której nie może zabraknąć Twojego biznesu. Dziś doradzamy, jak prowadzić profil firmowy, żeby przynosił, jak najwięcej korzyści.
Firma na piątkę
link
Kilka słów:
Założenie własnej firmy będącej producentem usług lub produktów, to nie lada wyzwanie. Potrzebny jest tylko biznesplan, zaplanowanie promocji, ale również wyposażenie pracowników we wszelkie niezbędne narzędzia pracy i stroje robocze zgodne z przepisami BHP.
Pozycjonowanie lokalne, na długi ogon czy okresowe? Który z tych 3 rodzajów pozycjonowania wybrać?
link
Kilka słów:
Pozycjonowanie strony internetowej to jeden z najskuteczniejszych sposobów na promocję firmy w internecie. Firmowa strona internetowa, która znajduje się wysoko w wynikach wyszukiwania, ma szansę przyciągnąć dużą ilość nowych klientów, zainteresowanych usługami danej firmy.
Druki reklamowe - co wybrać dla swojej firmy?
white
Kilka słów:
Plakaty, foldery czy też ulotki reklamowe - jest to niewiele przykładów z całej gamy materiałów reklamowych drukowanych. Twoja firma bardzo skutecznie i tanio może się zareklamować właśnie dzięki nim!