Artykuły i poradniki Reklamowe:
Katalogi www.e-konferencje.pl i www.organizatorzyimprez.pl po raz drugi objęły patronat medialny nad targami EVENT !
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Druga edycja Targów Event przed nami, w związku z czym nasze internetowe serwisy www.organizatorzyimprez.pl i www.e-konferencje.pl ponownie nawiązały współpracę z Międzynarodowymi Targami Polska.
Coraz mniej wolnych miejsc na Targach Event 2010
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Trwa gorący okres rezerwacji powierzchni wystawienniczej na jedynych w Polsce branżowych targach dla branży eventowej. Wprawdzie druga edycja Targów Technologii i Usług dla Koncertów Eventów i Kongresów rozpocznie się dopiero 7 października w Warszawie, jednak większość miejsc została już zarezerwowana, a atrakcyjnych lokalizacji jest coraz mniej.
Profesjonalna organizacja konferencji. Poradnik krok po kroku.
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Konferencja czy kongres to prestiżowe wydarzenie wymagające umiejętności doskonałego zgrania wielu czynników, planowania, realizowania i koordynowania działań. Na początku jest wizja przedsięwzięcia. Droga do jej realizacji - długa, kręta i pełna przeszkód i niespodzianek. Tych ostatnich nie da się uniknąć - można jednak być na nie przygotowanym.
Targi Event - podsumowanie
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Właśnie takich targów potrzebowała branża – to główna myśl, która nasuwa się po pierwszych Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event, które odbyły się w dniach 6-8 października 2009 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Wzięło w nich udział 85 wystawców oraz 2665 zwiedzających.
Nie przegap Targów Event
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W jaki sposób i gdzie najlepiej zorganizować konferencję lub wydarzenie określane jako event? Co aktualnie oferuje nam polski rynek eventowy? Nie tylko tego będzie można się dowiedzieć podczas nowych targów eventowych w Warszawie. Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT odbędą się już w dniach 6-8 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c.
Na RemaDays kryzysu nie widać!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W czwartek, w Warszawie zakończyły się trwające od 10 do 12 lutego Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2009 - największe międzynarodowe targi reklamy nie tylko w Polsce, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczne targi tradycyjnie obejmowały trzy główne bloki tematyczne: upominki reklamowe, out&indoor i technology w łącznej liczbie ponad 460-ciu wystawców.
Od jutra startują targi reklamy RemaDays!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Blisko 460-ciu wystawców, liderów w swoich sektorach, zaprezentuje na targach RemaDays setki nowych rozwiązań produktowych i technologicznych. Targi organizowane przez poznańską firmę GJC Inter Media to okazja do prezentacji firm z takich sektorów jak upominki reklamowe, out&indoor czy technology. Równolegle z targami odbędzie się RemaCongress, podczas którego zwiedzający będą mieli sposobność, aby uczestniczyć m.in. w debacie redaktorów naczelnych czasopism marketingowych, a także w panelu konferencyjnym Gift Expert, poświęconym sprzedaży upominków reklamowych przez internet.
Zaufanie, najwyższa jakość oraz skuteczność to 451 Wystawców na RemaDays
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
To absolutny rekord Polski! W lutowej odsłonie RemaDays weźmie, bowiem udział rekordowa liczba 451 wystawców, co daje V edycji RemaDays rekord wśród wszystkich dotychczasowych targów reklamy jakie odbyły się w historii Polski!!! Jeszcze żadne spotkanie targowe nie miało tak dużej liczby wystawców.
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009.
Biznesowe prezentacje i promocje wymagają odpowiedniej oprawy
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Podchodząc do przygotowań prezentacji biznesowych nie możemy pozwolić sobie na brak profesjonalizmu. Tu liczy się każdy detal; od przygotowanej merytorycznie prezentacji, poprzez ubiór osobisty, aż do wyboru odpowiedniego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty.