Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Sprzedaż:

Debata nt "Nastrojów Branży Eventowej"

SBE

Kilka słów:

Dyskusja dotycząca tego co piszczy w branży eventowej odbędzie się dnia 14 września o godz. 17.30, w Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" przy ul. Nowy Świat 6/12. Uczestnicy debaty będą także mieli okazję zwiedzić gabinety dygnitarzy oraz inne zakamarki tego legendarnego gmachu Warszawy oraz obejrzeć kroniki dawnej epoki.

Debata nt "Nastrojów Branży Eventowej"

Więcej

Relacja z warszawskiego Miksera Biznesowego.

PR

Kilka słów:

7 września 2011 roku w Warszawie, w Centrum Kongresowo Wystawienniczym Hotel Gromada Lotnisko*** w Warszawie odbył się Mikser Biznesowy Branży Konferencyjno – Kongresowej.

Relacja z warszawskiego Miksera Biznesowego.

Więcej

Szukasz sali na konferencję lub szkolenia? Z Giełdą Zapytań znajdziesz to, czego szukasz!

M-S-M

Kilka słów:

Najpopularniejszy serwis w branży konferencyjnej www.e-konferencje.pl przygotował zupełnie nową aplikację dla poszukujących sal na konferencje, szkolenia, a także dla szukających noclegów i miejsc na najróżniejsze spotkania okolicznościowe.

Szukasz sali na konferencję lub szkolenia? Z Giełdą Zapytań znajdziesz to, czego szukasz!

Więcej

IBB Andersia Hotel w Poznaniu - wywiad z Dyrektorem

J Krzysiek

Kilka słów:

Wywiad z Panem Marcinem Woźniakiem - Dyrektorem IBB Andersia Hotel w Poznaniu.

IBB Andersia Hotel w Poznaniu - wywiad z Dyrektorem

Więcej

Tomasz Szyszka nowym dyrektorem sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton w Sopocie

Sheraton Sopot Hotel*****, Conference Center & Spa

Kilka słów:

Tomasz Szyszka objął właśnie stanowisko szefa sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton Sopot, Conference Center & Spa. Do jego obowiązków będzie należała realizacja strategii sprzedażowej hotelu, który posiada największe w Trójmieście centrum konferencyjne oraz koordynacja działań marketingowych i public relations.

Tomasz Szyszka nowym dyrektorem sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton w Sopocie

Więcej

Według Forbes: Krakowski Radisson Blu Liderem Zielonej Epoki

Radisson Blu Hotel, Kraków

Kilka słów:

Miesięcznik Forbes ogłosił hotel Radisson Blu w Krakowie zwycięzcą pierwszej edycji konkursu „Liderzy Zrównoważonego Rozwoju”. Zdobycie przez hotel eko-certyfikatu BS8901 zostało uznane za jedną z siedmiu najcenniejszych inicjatyw w skali całego kraju.

Według Forbes: Krakowski Radisson Blu Liderem Zielonej Epoki

Więcej

Hotel NARVIL Conference & Spa wybrał nazwy sal konferencyjnych

PR

Kilka słów:

W hotelu NARVIL Conference & Spa, który obecnie powstaje w Serocku nad Narwią zostały wybrane nazwy 32 sal konferencyjnych.

Hotel NARVIL Conference & Spa wybrał nazwy sal konferencyjnych

Więcej

Vinoteque Sopot – winiarnia i delikatesy w sopockim Sheratonie

PR

Kilka słów:

Ponad 250 gatunków win, kulinarne rarytasy z całego świata oraz Cigar Lounge to tylko niektóre z atrakcji dla koneserów dobrego wina i kulinariów.

Vinoteque Sopot – winiarnia i delikatesy w sopockim Sheratonie

Więcej

Duży ruch na stronie www powodem do radości?

PR

Kilka słów:

Przedsiębiorcy dokładają wszelkich starań, by strony internetowe ich firm były odwiedzane często i przez możliwie dużą liczbę użytkowników Sieci. Okazać się jednak może, że pomimo dużego ruchu na stronie, przedsiębiorca wciąż nie wie dokładnie czego oczekuje klient i nie ma odpowiedniego wpływu na procesy decyzyjne Internauty. Powstaje więc pytanie: w jaki sposób nakłonić odwiedzających, aby zamiast samego przeglądania witryny, dokonali również zakupu lub rezerwacji?

Duży ruch na stronie www powodem do radości?

Więcej

Twój hotel przyszłości

PR

Kilka słów:

Siedzisz w hotelowym biurze, dookoła szum faksów, drukarek i komputerów. W recepcji znowu problem, panuje grypa i pracuje tylko jedna osoba. Nie ma kto zadzwonić po taksówkę, nikt nie odbiera telefonu. Cała obsługa wyjechała na Bahamy, bo tam cieplej i więcej płacą, a nowi pracownicy słabo sobie jeszcze radzą i mają problemy z obsługą zagranicznych gości. Co gorsza, szefa marketingu przejęła konkurencja.

Twój hotel przyszłości

Więcej

Strona: 135 36 37 38 3946

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.