Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Standard:

Konferencja prasowa poświęcona badaniom satysfakcji klienta Goldstandard dla sektoru Turystyka

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Serdecznie zapraszamy na konferencję prasową poświęconą badaniom satysfakcji klienta Goldstandard dla sektoru Turystyka.

Konferencja prasowa poświęcona badaniom satysfakcji klienta Goldstandard dla sektoru Turystyka

Więcej

Targi Turystyki, Wyposażenia Hoteli i Restauracji

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

W dniach 5-6 kwietnia 2008 odbędzie się kolejna edycja Targów Wyposażenia Obiektów Wypoczynkowych i Gastronomii "EUROTOUR 2008".

Targi Turystyki, Wyposażenia Hoteli i Restauracji

Więcej

Promocja turystyki biznesowej we Wrocławiu

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Promocja Wrocławia i Dolnego Śląska jako centrum turystki biznesowej – sektora turystyki, który stanowi obecnie niszę, charakteryzującą się wysoką dochodowością i perspektywą rozwoju, to zadanie, jakie stawia sobie obecnie ten obszar naszego kraju. Planuje się realizację następujących działań promujących miasto Wrocław i Dolny Śląsk jako centrum turystyki biznesowej...

Promocja turystyki biznesowej we Wrocławiu

Więcej

Klucz do sukcesu – nauka!!

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Dawniej rodzice zachęcali swoich dzieci do edukacji starym polskich przysłowiem: „Ucz się, ucz, nauka to potęgi klucz”. Dziś nikogo nie trzeba przekonywać, że jest konieczna, może nie po to by sięgnąć potęgi, ale na pewno na drodze do kariery i awansu

Klucz do sukcesu – nauka!!

Więcej

KODEKS DOBRYCH PRAKTYK FIRM SZKOLENIOWYCH

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Kodeks Dobrych Praktyk Firm Szkoleniowych został stworzony po to, aby sprawdzać rzetelność firm szkoleniowych i profesjonalizm w stosunku do klienta. Kodeks ten zawiera cztery części, które dotyczą: informacji o firmie szkoleniowej, informacji o ofertach i sposobie pozyskiwania klientów, informacji o realizacji usług i o relacjach z otoczeniem firmy szkoleniowej.

KODEKS DOBRYCH PRAKTYK FIRM SZKOLENIOWYCH

Więcej

Strona: 166 67 68

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.