Artykuły i poradniki Usługi:
XIII Międzynarodowe Targi Gastronomiczne - EuroGastro 2009
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Blisko 300 wystawców z Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Węgier i Włoch, prezentacja kompleksowej oferty dla sektora HoReCa, najwybitniejsi przedstawiciele branży, liczne imprezy towarzyszące – to tylko niektóre atrakcje tegorocznej edycji targów EuroGastro.
Wirtualna wycieczka po obiekcie jako wzbogacona forma prezentacji
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Nowe metody wizualizacji obiektów hotelowych dają doskonałe możliwości do ich prezentowania w Internecie. Taką nową, zyskującą popularność metodą jest prezentacja obiektów w formie wirtualnej wycieczki po obiekcie. Osoba oglądająca prezentację odnosi wrażenie, że rzeczywiście uczestniczy w zwiedzaniu –tak, jak gdyby była w wybranym przez siebie miejscu.
Sale biznesowe, konferencyjne.
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Dobre sale biznesowe to obecnie domena zdecydowanej większości hoteli, czy ośrodków rekreacyjno – wypoczynkowych. Posiadanie sal biznesowych gwarantuje bowiem całoroczny napływ klientów, bez względu na aktualną porę roku.
Pytania i odpowiedzi - konferencje w Polsce
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Nie wszystkie duże polskie miasta mają odpowiednią infrastrukturę do organizacji międzynarodowych konferencji, czy kongresów. Nie oczekujmy cudów od miast, które nie posiadają lotniska, terenów targowych – służących najczęściej za centra kongresowe zlokalizowanych w centrum miasta, czy różnorodnej komunikacji miejskiej (autobusy, tramwaje). Liczy się także wewnętrzny klimat miasta, a także atrakcyjne położenie. Łatwiej zorganizować konferencję, czy kongres w mieście „uniwersyteckim”; raz, że można zaadaptować wszelkie akademiki, na pokoje dla gości uczestniczących w spotkaniu, a dwa to mnogość atrakcji, które są obecne w takim mieście na co dzień, a w tych szczególnych…
Kryzys branży hotelowej rozpoczął się tej zimy
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Wobec słabnącej koniunktury, hotele ratują się drastycznie obniżając swoje ceny. Klienci mogą zatem liczyć na promocyne oferty.
MAXGODEK Multimedialna reklama w branży turystyczno – hotelarskiej
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
XXI wiek to czas obrazu. Gazeta bez dużych zdjęć czy Internet bez filmów nie mają racji bytu. Szybkie łącza i traktowanie sieci jako najlepszego źródła informacji sprawia, że firmy chcące zareklamować swoje usługi i produkty upatrują szansy na wyróżnienie się spośród konkurencji przy użyciu narzędzi e-marketingu. Rekordy popularności videoportali potwierdzają, że najbardziej efektywnym przekazem okazuje się połączenie obrazu i dźwięku.
Euro 2012 a rozwój bazy hotelowej w Polsce
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2012 zbliżają się coraz większymi krokami. Tydzień po tygodniu słyszymy spekulacje na temat przygotowań Polski do tego wielkiego sportowego wydarzenia. Największe emocje wzbudzają stadiony i autostrady - ich budowa oraz modernizacja. Zastanówmy się jednak nad innym aspektem – szansą na rozwój dla polskiej bazy hotelowej podczas mistrzostw.
Biznesowe prezentacje i promocje wymagają odpowiedniej oprawy
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Podchodząc do przygotowań prezentacji biznesowych nie możemy pozwolić sobie na brak profesjonalizmu. Tu liczy się każdy detal; od przygotowanej merytorycznie prezentacji, poprzez ubiór osobisty, aż do wyboru odpowiedniego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty.
Podsumowanie TOUR SALON 2008
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Tegoroczna ekspozycja zlokalizowana była w 3 pawilonach o łącznej powierzchni 26.000 mkw. Stoiska wystawców zajęły 8.000 mkw. netto. W roku 2008 o 10% wzrosła nie tylko liczba zwiedzających, lecz także wystawców z zagranicy, których pojawiło się w tym roku 218. Podczas targów zaprezentowanych zostało ponad 40 Nowości – nowych produktów i usług turystycznych, które zostały w specjalny sposób wyeksponowane.
Targi – narzędzie marketingowe
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Targi są imprezami o charakterze rynkowym, o ściśle określonym czasie trwania, odbywającymi się z określoną częstotliwością – najczęściej cyklicznie, raz do roku, podczas których duża liczba firm prezentuje szeroki wachlarz wyrobów z jednej bądź większej liczby branż przemysłowych i przeważnie dokonuje sprzedaży tych wyrobów na zasadzie próbek. Targi branżowe przeważnie przyciągają zwiedzających profesjonalistów z branży i potencjalnych klientów.