Artykuły i poradniki Wykłady:
Inauguracja letniej szkoły języka, literatury i kultury polskiej
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
30 lipca 2010 roku w sali konferencyjnej Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie odbędzie się uroczysta inauguracja Letniej Szkoły Języka, Literatury i Kultury Polskiej.Będzie to dwudziesta, jubileuszowa edycja szkoły na Uniwersytecie Śląskim. Towarzyszyć jej mają, organizowane po raz 19., warsztaty polonistyczne. Obie inicjatywy rozpoczną się 30 lipca w Cieszynie.
Podsumowanie II Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W dniach 4 - 6 listopada 2009 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie odbyła się druga edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2009.
Szlak Renesansu w Małopolsce 2009
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
25 października 2009 roku (niedziela), wstęp wolny Willa Decjusza, Zamek w Suchej Beskidzkiej, Dwór w Jeżowie, Lamus w Branicach
Sposoby wykorzystania atrakcji wielkich miast
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Pod patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej od 26 do 27 sierpnia, w pomieszczeniach konferencyjnych Kopalni Soli Wieliczka oraz na terenie Krakowa odbędzie się 11 edycja Europejskiej Akademii Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów. Organizatorem jest Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”. Ponad stu organizatorów imprez doskonalić będzie swoje zawodowych umiejętności.
XVII Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Cały świat w jednym miejscu!
Przystosowanie miejsc na konferencje, imprezy
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W Polsce jeszcze do niedawna były problemy z organizacją konferencji dla grup tysiąca lub więcej osób. Nie było wielu miejsc z tak dużymi salami. Hotele konferencyjne nie posiadały takich przestrzeni, które mogłyby zostać przystosowane na potrzeby organizacji dużej konferencji. Uczestnicy natomiast narzekali na ciasnotę, duchotę i brak wygody podczas konferencji.
Konferencje w dobrym stylu
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W obecnym czasie konferencje służą nie tylko do omówienia ważnych tematów z branży, stały się także dodatkowym narzędziem do pozyskiwania kontrahentów, bądź klientów. Nie ma bowiem lepszej metody na uzyskanie skuteczności podczas rozmowy niż przeprowadzenie jej twarzą w twarz. A taką szansę dają właśnie konferencje.
Poczęstunek podczas konferencji, szkoleń jako koszt
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Wydatki ponoszone przez podatnika na poczęstunek dla kontrahentów podczas konferencji oraz na zakup napojów bezalkoholowych podawanych gościom podczas spotkań w jego siedzibie, które nie mają charakteru okazałości, mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów w podatku dochodowym. Stanowisko takie zajął Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu w interpretacji indywidualnej z dnia 27.05.2009 r. nr ILPB3/423-96/09-5/MC.
Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji dla menedżerów, marketingowców, informatyków
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Tematy konferencji: ** Rozwiązania informatyczne wspomagające marketing (CRM, BPM, inne) ** Rozwiązania CRM dla różnych branż, przykłady wdrożeń… ** Rozwiązania organizacyjne związane z prowadzeniem działań marketingowych w firmach ** Wystąpienia wybitnych specjalistów marketingu i informatyków związanych z rozwiązaniami CRM. ** Dyskusja na temat genezy standardu CRM, typologii rozwiązań oraz kierunków ku którym zmierza … wiele innych, ważnych tematów! *prezentacje *wykłady *sesje dyskusyjne *konsultacje *spotkania kuluarowe *
Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 2009
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001? * Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać? * Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta?